Tuesday, May 6, 2014

Kegemaran Hakimi Suka Berdiri


Bila merangkak semakin laju mula lah cari akal nak buat aktiviti baru.. 


7bulan hakimi dah mula berdiri dan berpaut.  Tak kenal erti jatuh.. nangis.. pasti dia akan ulang balik memaut dan berdiri.

Mama tegur kalau jatuh terhantuk sikit nangis mama tak kasi panjat berdiri lagi...

terus bila jatuh dia tak nangis.. hahaha



video


Bijak sungguh anak soleh mama ni. Ini 10bulan dah pandai berjalan ni.. inshaaAllah..


9 comments:

  1. haha..lama tak jenguk kimi..ewahhh..7 bulan dah reti nak memapah yer..rasanya memang 10 bulan dah reti la berjalan budak tembam nih..ni dah berapa kilo ni,jijah?

    ReplyDelete
  2. faham dia ye teguran mama dia..

    ReplyDelete
  3. Anak akak tak boleh jalan lagi, huhu asik memapah jer, maybe lambat sikit kot tapi takpelah kang jenuh pulak nak mengejar dia je hehh

    ReplyDelete
  4. dh besar dh kimi.lepas ni berlari pulak.

    ReplyDelete
  5. cepat kimi membesar..dah nak boleh berjalan dah.. kimi macam sukakan cabaran je..

    ReplyDelete
  6. makin maju dah kimi cepat dia nak berjalan..ligat dan lasak nampak gaya tu..badan pun dah tegap..

    ReplyDelete
  7. elok la dia bertatih awai jiejah sng xyah ajaq dah pkai walker kan hehee..pgg jela nnt hehee, jga takut jatuh tsembab nnt..

    ReplyDelete
  8. Cepat hakimi belajat jalan..bagus nih jijah...dpt kaki memg xigt dunia la hakimi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!