Sepetang Pada Hujung Minggu

by - 8:00:00 AM



Weekand baru baru ni daku balik kampung kat tangkak johor (Kg belah mak). Selalu balik kampung tak pernah pergi hutan lipur air terjun gunung ledang tu. Tapi sebab pergi dengan abang memang wajib singgah sebab anakanak abang suka mandi air terjun.


So buat pertama kali zulhakimizaim mandi air terjun.. Allah! Best betul air gunung.. sejuknyaaa nyaman rasa! Hakimi tak nangis pula tu.. kemain suka berendam..



Macam biasa ramai dayang2 rajin melayan hakimi mandi.. hehehe




Pasni susah la nak mandi air terjun lagi.. dah nak balik sabah sabtu ni.. ekk macam kat sabah takde air terjun pula kan... hehehe


You May Also Like

13 insan comel komen

  1. Mandi Air terjun ye kimi... best lah... yg best sebab ada dayang.. hehehe

    ReplyDelete
  2. seronoknya mandi air terjun... :)

    ReplyDelete
  3. kt sbah air terjun dalam sangat nak sampai...manti sungai jer kot dekat sikit.

    ReplyDelete
  4. dah lama tak dapat berendam dalam air terjun..huhu..
    dugaan org yang PJJ ni..aduhai..

    ReplyDelete
  5. bestnya kimi dh mandi air terjun..

    ReplyDelete
  6. wahhh..syoknya kimi mandi air terjun.. konfem berendam tak nak naik ni kalau boleh..hahaha..

    ReplyDelete
  7. air terjun kat ranau tu besh ... sejuk ade panas puna de ... hehehhe

    ReplyDelete
  8. lamanya tak jenguk kak jijah dan hakimi kat sini.. eee, makin comel makin bijak anak kak jijah ni. hehe

    ReplyDelete
  9. amboi kimi mandi air terjun dah dia..seronoklah tu main air ye...xsejuk ke tu?

    ReplyDelete
  10. Mandi lama2 pas tu grrrrrr...sejuk...

    ReplyDelete
  11. relax aje muka hakimi..
    suka lettew ye :)

    ReplyDelete
  12. amboi kimi kemain dia..hehee..xsejuk ke dia jiejah?

    ReplyDelete
  13. Seronok hakimi mandi air terjun ye

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!