AKU,BEN ASHAARI DAN ELEE MARDIANA

12:51:00 PM 4 Comments A+ a-


Assalamualaikum kalian...


daku buka FB tiba-tiba daku terima mesej dari BEN ASHAARI BLOG kat FB..
sungguh menyayat hati cerita pasal adik Hairuman..
kalian pasti tahu kan..


JADI,

bagaimana cara untuk kita sama2 membantu adik ni..
bagi yang berkemampuan boleh lah menyumbangkan sedikit dana untuk membantu adik hairuman meneruskan hidupnya..

Usaha ini disambut oleh Abg ben apabila ELEE MARDIANA sanggup menderma royalti melalui jualan buku untuk disumbangkan kepada mereka ini..
Manakala kita boleh membantu adik hairuman hanya membuat 1 entry
untuk membantu usaha ini..
Rujuk Blog Abg ben.

walau tak seberapa kita berusaha jugak untuk membantu mereka yang dalam kesusahan..

Sebagai seorang nurse..
sikap keprihatinan penting dalam membantu mereka yang dalam kesakitan
supaya mereka cepat sembuh dan dapat teruskan hidup..

Semoga usaha kita membantu adik Hairuman ni dapat meringankan penderitaan yang di alaminya.
semoga adik ni cepat sembuh hendaknya..
Amin...


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
Myung Dae
AUTHOR
1/24/2011 1:29 PM delete

Insyaallah jika Allah mengizinkan . AMIN .

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/24/2011 1:36 PM delete

Amin...semoga usaha murni kita di pandang mulia membantu mereka yg kesusahan...

Reply
avatar
sab
AUTHOR
1/24/2011 2:46 PM delete

erk. siapa die ni sis?

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/24/2011 3:25 PM delete

sab..adik hairuman ni kan masuk berita yang kena eletrik..abis terbakar seluruh tubuhnya..sekarang da potong kaki sebab gangrene..

kak elee tu..penulis novel karangkraf...die sumbangkan royalti untuk bantu adik hairuman ni..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!