berkecamuk perasaan menjadi SATU!

6:25:00 PM 4 Comments A+ a-


salam kalian...


harap kalian baik-baik saja k....

tadi abis keje sepatutnya jam 2pm tapi ade aje masalah akan timbul sehingga jam 5pm!!
Ahh sedih....perasaan ni tak leh nak dibayangkan lagi..
takut pon ade....
habis daku disoal siasat! daku dah ceritakan dari A hingga B...
terpulang la mereka nak nilai daku camner...daku tahu daku ni freshy lagi!
banyak benda daku kena lalui nanti..
sekarang daku baru nak mengiring [ibarat bayi baru lahir]...
jangan nak samakan daku dengan orang yang banyak berjalan...[ibarat kanak2 sudah pandai berjalan]huhuhuhu...

sedih lah.......dukacita..bimbang..takut!! semua bercampur SATU!!
harap daku tak di persalahkan...
daku melakukan kerja mengikut amanah yang telah diberikan!

Ya Allah selamatkan daku dalam melakukan tugas dalam perawatan untuk pesakit!
Berikan daku kekuatan kerana daku tak kuat untuk menampung dugaan Mu Ya Allah...
Selamatkan daku dalam bidang yang penuh liku-liku kehidupan yang melibatkan nyawa sesorang..Amin...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
1/17/2011 6:52 PM delete

Allah owez with us .
jgn cepat mengalah cik jijah .
gud luck . heheh

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/17/2011 7:18 PM delete

mekasih dear...kadang2 akak rasa down sgt...
rasa tak mampu nak teruskan keje lagi..huhu

Insyallah boleh..

Reply
avatar
1/17/2011 9:00 PM delete

uish jangan .
keje tu tersangatlah murni .
dulu ibu suh masuk nursing tp memandangkan x boleh tengok macam2 .heheh
kira sape jd nurse nih dia mmh kuat n berani.
chaiyok2 . mohon pertolongan Allah ye ^^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/17/2011 9:11 PM delete

hehehe..xleh tgk darah?? benda ghaib?? hahaha
sume benda tu Insyallah kuat yunk...
cume org sekeliling je buat kita rasa down..

yeye...Akak xlupa pd Allah juga..
sebab Dia juga bagi kita dugaan ni..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!