Putar......Jilat....dan Celup...

6:00:00 PM 6 Comments A+ a-




Assalamualaikum kalian :)

selamat petang.......

time-time hujan macamni mula lah perut asyik menyanyikan dondang sayang jer...huhu
lapar wei hujan-hujan camni!
kalian tak rasa lapar ke??
daku ni rangka je ade...memang amat pelapar orangnya....hahaha

puas mencari makanan.....

akhirnya jumpa...............

OREO!!




kalian pasti ingat kan iklan PUTAR,JILAT DAN CELUP! hahahaha
alaaaaaaa pasti la kalian tahu kan...
tipu lah tak pernah makan! hahahaha

nampak amat menyelerakan time petang2 camni kan.
ditambah lagi apabila di celup dengan susu!!

sedap wa cakap lu!hahahaha





susu yang berkhasiat untuk tulang yang sihat!

lagi sedap jika kalian turut sama dapat menjamukan minum petang kalian dengan biskut OREO ditambah dengan secawan susu atau milo panas!
perghhhh!!!
sedap!!



jemput minum petang sama jijah jugak!!
ngeeeeeeeee :P


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

6 insan comel komen

Write insan comel komen
aNnE
AUTHOR
1/31/2011 6:04 PM delete

perghhh sedap..hahaha

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/31/2011 6:10 PM delete

@anne~ jemput minum petang! lapar la...ngeeee

Reply
avatar
1/31/2011 7:41 PM delete

haha..p lagi..buat stok and anta kat klang..haha/..mls nk bli..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/31/2011 7:45 PM delete

@nazrul~alaaaa...bukan mahal pon...sedap tau makan2 ni...nak2 hujan smbil tgk tb...
lau malas lapar la...hehehe

Reply
avatar
armouris
AUTHOR
1/31/2011 9:51 PM delete

info tentang tulang sihat di SIHAT SELALU - Pemakanan Untuk Tulang Sihat

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/31/2011 9:58 PM delete

orait! jijah terjah!! mekasih :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!