Tuesday, February 28, 2012

Full Review Majlis Bertandang Syafiq dan Jijah



Selepas Majlis Resepsi jijah 25.2.12 lalu. [klik untuk baca] keesokkan Majlis Bertandang pula di rumah belah suami. perjalanan rumah jijah dan asben tak sampai 10 minit perjalanan. sangat lah dekat. sampai asben masa zaman kanak-kanak dulu siap joging je untuk ke rumah jijah.. ikut orang tua tua kata tak dapat tengok muka tuannya pandang atap rumahnya pon jadinya. hahaha kelakar sungguh asben jijah dulu..ngehngehngeh

gambar jijah tak dapat sepenuhnya dari OP. so bagi jelah gambar yang telah di tag oleh kawan-kawan. boleh kan.. kan...heeeeeeeee~~

apa yang penting semasa majlis bertandang ialah adat resam pengantin tidak di lupa iaitu cuci periuk!!!!!!!!!!!!!!! wuaaaaaaaaaaaaa :( huhuhuhu ada 10 periuk besar dengan 2 kawah kot. penat giler ok. asben balik terus terlentang tido. kuikuikuikui

ok ok. jom layan~~



DIY pelamin oleh keluarga mertua :) simple jer..


sesi makan kek


nak tengok gambar lagi sila ke blog sihatimerahjambu



Selepas sesi makan kek, makan beradap, berkenalan dengan saudara mara suami..Outdoor photoshoot di ambil di sekitar Port Dickson [macam biasa lah..ngehngehngeh]. Lokasi di kawasan berhampiran Pejabat Daerah Port Dickson. 



smart gambar ni.. tapi lain pula rupa jijah ni..hehe



nice posing la hubby..lalala :p


cak!! kami la pengantin 26.2.12 hari tu :))


Official Photographer Majlis Bertandang : One Photography

OP kawan adik ipar...seorang anak muda bakal bergelar guru. add la beliau :))


tq adik wan.. bekerjasama menjayakan majlis abg syafiq ^___^




21 comments:

  1. hehehe.. sib baek ari tu tak sempat nak cuci kawah.. saja bagi alasan nak bt outdoor photoG akhirnya terlepas.. balik2 jep semua dah kemas.. hehehe..
    nyway,, congrats jijah..! pasni misi tambah angkatan pula.. ;)

    ReplyDelete
  2. comelnya..

    alahai,sedih xdpt p..maaf sgt2 tau jijah syg..

    ReplyDelete
  3. dah agak,mesti kene cuci periuk ni.tapi nape banyak sangat kene cuci tu..

    ReplyDelete
  4. sekali imbas jijah nmpak mcm farah Af2 =)

    ReplyDelete
  5. asben tidur terlentang eh?..padahal kerja di kat glly itu kan kak?.dia saja tue.....hahahaha :)

    cantik ~

    ReplyDelete
  6. pewittt...
    cntek tuh...=)

    ReplyDelete
  7. pewittt...
    cntek tuh...=)

    ReplyDelete
  8. pewittt...
    cntek tuh...=)

    ReplyDelete
  9. bab cuci periuk tu yg paling best...xde ke gambo nak tnjuk kt kami2 ni...hoho

    ReplyDelete
  10. dear..adat tu adalah adat sepnjg zaman mmg xkan luput..heheee..

    ReplyDelete
  11. cantikknya..tahniah puan jijah

    ReplyDelete
  12. Emmm tahniah semuanya selamat... berseri2 pengantin ni..

    ReplyDelete
  13. ehm giler banyak periuk..kalo kawan2 Ms bese diowg upah anak sedara suh basuhkan haha^^

    ReplyDelete
  14. majlis bertandang simple jer..btw thanks yer semua :)

    ReplyDelete
  15. romantik gitu..suap2 lagi..sweetnyer.

    ReplyDelete
  16. @Faisal Diana hehe nak amik gambar punya pasal..ekeke :p

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!