Persiapan Perkahwinan: DIY Sweet For Kids


Assalamualaikum..



sebelum ni jijah ada postkan kotak untuk doorgift dalam entry lalu kan. lom baca?? sila baca SINI. so jijah dah ada idea untuk isi apa dalam kotak tu. hehehe terima kasih kawan-kawan yang sumbang idea tersebut ^_^

kali ni sesi DIY ringkas jer. tapi tak la DIY sangat kot. da siap sebenarnya..hekhek

Masukkan gula-gula dalam kotak.



hasil gula-gula dalam kotak doorgift.


dalam uncang begini pon adoo..hehe



Alhamdulillah done for 800pcs. Pasni bolehla diteruskan untuk sesi DIY yang lain pulak. hehe


15 hari lagik! huhuhuhu

Previous
Next Post »

13 insan comel komen

Write insan comel komen
aisya
AUTHOR
2/10/2012 3:04 PM delete

cantik pulak gula2 dlm kotak tu.. tmbh plak kotak tu colourful.. =)

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
2/10/2012 3:07 PM delete

dah tak lame kan jijah.cepat je mase berlalu.hihi..gud idea la jijah nie.jimat.cut cost!

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
2/10/2012 3:17 PM delete

teringat zaman masa akk deco2 doorgift.. hihihi..

nak gula2 boleh??

Reply
avatar
2/10/2012 3:20 PM delete

alhamdulillah dah settle satu persatu..

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
2/10/2012 5:02 PM delete

bnyknya duit habis kan nak kwen ni =.='

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
2/10/2012 10:02 PM delete

nak gula2 kena datang lah kenduri jijah..hehehe

Reply
avatar
kiz
AUTHOR
2/10/2012 10:38 PM delete

dah sabar ekau yo jijah..slmt bersanding yo.

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
2/11/2012 3:04 AM delete

kira jgn xkire syg heheeee :D

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
2/14/2012 3:13 PM delete

kene make sure yg tukang bagi kene tahu smua tempat letak bnda ni.kang jadi kes kami,de 3kotak besar tak usik coz tak tahu..igt dh habis.hahhaah

Reply
avatar
1/17/2013 11:08 PM delete

mana boleh saya dapatkan bekas mcm ni ye?

Reply
avatar