Friday, February 10, 2012

Persiapan Perkahwinan: DIY Sweet For Kids


Assalamualaikum..



sebelum ni jijah ada postkan kotak untuk doorgift dalam entry lalu kan. lom baca?? sila baca SINI. so jijah dah ada idea untuk isi apa dalam kotak tu. hehehe terima kasih kawan-kawan yang sumbang idea tersebut ^_^

kali ni sesi DIY ringkas jer. tapi tak la DIY sangat kot. da siap sebenarnya..hekhek

Masukkan gula-gula dalam kotak.



hasil gula-gula dalam kotak doorgift.


dalam uncang begini pon adoo..hehe



Alhamdulillah done for 800pcs. Pasni bolehla diteruskan untuk sesi DIY yang lain pulak. hehe


15 hari lagik! huhuhuhu


13 comments:

  1. cantik pulak gula2 dlm kotak tu.. tmbh plak kotak tu colourful.. =)

    ReplyDelete
  2. dah tak lame kan jijah.cepat je mase berlalu.hihi..gud idea la jijah nie.jimat.cut cost!

    ReplyDelete
  3. teringat zaman masa akk deco2 doorgift.. hihihi..

    nak gula2 boleh??

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah settle satu persatu..

    ReplyDelete
  5. bnyknya duit habis kan nak kwen ni =.='

    ReplyDelete
  6. nak gula2 kena datang lah kenduri jijah..hehehe

    ReplyDelete
  7. dah sabar ekau yo jijah..slmt bersanding yo.

    ReplyDelete
  8. kira jgn xkire syg heheeee :D

    ReplyDelete
  9. kene make sure yg tukang bagi kene tahu smua tempat letak bnda ni.kang jadi kes kami,de 3kotak besar tak usik coz tak tahu..igt dh habis.hahhaah

    ReplyDelete
  10. mana boleh saya dapatkan bekas mcm ni ye?

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com