Persiapan Perkahwinan: DIY Sweet For Kids | ♥Cik Azizah♥

Friday, February 10, 2012

Persiapan Perkahwinan: DIY Sweet For Kids


Assalamualaikum..



sebelum ni jijah ada postkan kotak untuk doorgift dalam entry lalu kan. lom baca?? sila baca SINI. so jijah dah ada idea untuk isi apa dalam kotak tu. hehehe terima kasih kawan-kawan yang sumbang idea tersebut ^_^

kali ni sesi DIY ringkas jer. tapi tak la DIY sangat kot. da siap sebenarnya..hekhek

Masukkan gula-gula dalam kotak.



hasil gula-gula dalam kotak doorgift.


dalam uncang begini pon adoo..hehe



Alhamdulillah done for 800pcs. Pasni bolehla diteruskan untuk sesi DIY yang lain pulak. hehe


15 hari lagik! huhuhuhu


13 doakan kimi jadi anak soleh :):

ecadwinkyasha said...

nak satu boleh?

aisya said...

cantik pulak gula2 dlm kotak tu.. tmbh plak kotak tu colourful.. =)

dilla nadila said...

dah tak lame kan jijah.cepat je mase berlalu.hihi..gud idea la jijah nie.jimat.cut cost!

Zana Adieyza said...

teringat zaman masa akk deco2 doorgift.. hihihi..

nak gula2 boleh??

Azhafizah[フィザ] said...

alhamdulillah dah settle satu persatu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya..nak3..

Cik tikah said...

bnyknya duit habis kan nak kwen ni =.='

Cik Azizah said...

nak gula2 kena datang lah kenduri jijah..hehehe

kiz said...

dah sabar ekau yo jijah..slmt bersanding yo.

shida'R said...

kira jgn xkire syg heheeee :D

Cik Azizah said...

hehehe :)

MaYa MustWany said...

kene make sure yg tukang bagi kene tahu smua tempat letak bnda ni.kang jadi kes kami,de 3kotak besar tak usik coz tak tahu..igt dh habis.hahhaah

ChronicPH NS.S said...

mana boleh saya dapatkan bekas mcm ni ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2011-2013 Reserved to Cik Jijah's Blog's
Design by Azhafizah.Com