Suami Dah Balik Sabah

by - 8:30:00 AM


Setelah dua minggu MC dan bercuti di semenanjung kerana exciden.. 
tiba masa suami jijah pulang ke tempat tugasnya di Kota Kinabalu..
jadi semalam jijah hantar suami ke transit di Mindef (Kementerian Pertahanan) kat Padang Tembak Kuala Lumpur.




Alhamdulilah keadaannya semakin pulih.
suka tengok perbezaan mukanya dari masa exciden dan sehingga dia pulang semalam..
banyak sangat perbezaan.. hehee :))


Alhamdulilah semuanya selamat.. jijah pon semakin sihat. :p
lepas ni dah makin dekat dengan suami tapi makin jauh dengan makayah.. serius rindu nanti :( huhuhuhu


nanti jijah balas jejak yer..tak sempat blogwalking dan komen entry korang lagi...lagi dua minggu nak posting.. banyak benda nak settle. sory T___T



You May Also Like

30 insan comel komen

  1. Alhamdulillah nampak dah makin ok... jijah pun dah makin dekat dgn suami :)

    ReplyDelete
  2. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar ye kak jijah.. =)

    ReplyDelete
  3. muka hubby jijah dh ok sikit..dh hensem dh..hehehe..nnt dtg kk jenguk akak k...

    ReplyDelete
  4. Utamakan benda yang penting dulu yea..

    ReplyDelete
  5. pastinya jijah akan sgt bz...setelkan semua dulu k!take care :)

    ReplyDelete
  6. tula penangan air tangan isteri yg jaga luka suami..berkat tu..hehe

    semoga jijah n hubby jijah, cepat2 leh duk bersama ek..;)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah asben jijah dah ok..=)
    bestnyer jijah dpt duk dekat ngan suami.doakan hani dpt transfer gak taw..

    ReplyDelete
  8. semoga dia selamat sampai ke Sabah.. (^_^)
    tak lama lagi Jijah pulak ikut suami ke sabah kan.. selamat berada di tempat baru ye Jijah.. (^_^)

    ReplyDelete
  9. dear jijah...semoga segalanya dpermudahkan ye..amin..
    tumpang gembira bila tau jijah nnti dh dekt ngn suami..diana...nth bila lagi??

    ReplyDelete
  10. xpe..ble2 boleh blik jenguk mak ayah

    ReplyDelete
  11. jijah..sha kat mindef lah....

    nape tak gitau nak datang :) boleh TT dgn jijah kat kafe bawah tu :)

    ReplyDelete
  12. tak pe la 3G kan ade ... jijah kan dah tanggungjawab suami ...

    ReplyDelete
  13. xpe,pasni mkin dekat jijah dgn husband..

    ReplyDelete
  14. Kesian.. nak buat macamana dah aturan idup cam tu..

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah....semoga kesihatan suami jijah bertambah baik...

    ReplyDelete
  16. lepas nie dh selalu dgn suami kan, sori lmbt wish..tahniah sbb dpt bertukar ikut hubby

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah, muke dia da ok. bestla lepas ni duk ngan husband, tp jauh lak dgn parent. Tapi nnti cuti, jijah balik la semenanjung kan :)

    ReplyDelete
  18. (: baugs la dah beransur okay.

    ReplyDelete
  19. Lepas ni dah tak rindu sngat la ye..da duk sama

    ReplyDelete
  20. smoga dipermudahkan sgala urusan ^^

    ReplyDelete
  21. wahh cmnela rasa khidapan bdua pulak kan hehee..ala jiejah bjauhn dgn kluarga itu pasti sbr k..ade msa pulagla...hehee :)

    ReplyDelete
  22. ALHMDLLH..SMOGA SMUANYA OK2 YE JIJAH=)

    ReplyDelete
  23. berkat jagaan si isteri tersayang tu yg cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah... :) now terpaksa berjauhan lg dari husband, kan? sgt tak best ah...huhu

    ReplyDelete
  25. alhamdulillah bila jijah n hubby dah makin sihat.. :-)

    ReplyDelete
  26. alhamdulillah.. dah banyak improve dah kulit yang trjejas tu kan

    ReplyDelete
  27. bila lagi nak hidup berdua kak oi..hehehe

    ReplyDelete
  28. Semoga dipermudahkan segala urusan. :D

    ReplyDelete
  29. alhamdulillah makin sembuh luka tu.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!