Bergaya dengan Mini Kurung Ruffle Chiffony Roses

by - 12:00:00 PM


Dalam entry sini jijah nak grab satu baju mini kurung ni. 
Alhamdulilah dah memang rezeki dapat pula grab :)

so baru-baru jijah dah dapat parcel dari minazboutiquestudio.
serius suka sangat baju ni..
kebetulan ada kenduri kahwin jijah pon sakan la bergaya...
rugi tak bergaya sebab mahallll... wakaka :p


muka tak seberapa tapi saja nak tunjuk baju tu.. hehehe
jangan jeless.....ngeeeee *muntah pink*


nak cari tudung warna torquise.. tak jumpa pulak. last2 pakai pink jugak...kuikuikui
apa-apa pon baju ni bestt! sedap memakainya...hehehe

pasti boleh beli lagi....wehuuuuuuuu~~


yui.. ada tudung warna torquise macam warna kain ni tak? hehehe


You May Also Like

33 insan comel komen

  1. cantiknye baju jijah..... :)

    ReplyDelete
  2. ek eh....lawa giler lah baju tu jijah. berkenan plak akak. hehe.

    ReplyDelete
  3. Cantik baju tu.. :)
    berbaloi dgn harga kan.? Ehhe kite agak² ja harganya...

    :)

    ReplyDelete
  4. cntik2..ingt g entry yg jijah nak grab bj ni..hihi..

    yunk, nak yg ada rose atau cmne? lau ada yui crikan tau =)

    ReplyDelete
  5. cantik jijah..super gojes!..
    akak tingin,.,tp pewut muncit..ekeke

    ReplyDelete
  6. cantiknye baju tu jijah, kene plak dgn pemakainye. comel je :) mesti nk pink jugak kn jijah ni ..hihih

    ReplyDelete
  7. amboi...bergaya sakan ye jijah...comey...hihi

    ReplyDelete
  8. cantek klu pakai cik pidah lagi cantek ......

    ReplyDelete
  9. wewiittt...awekla...ngurat boleh?hihihi.cantikkkla..suke2x..terserlah keayuan kamu yang ;)

    ReplyDelete
  10. kak jijah cantik! hehe. pakai lagi baju cantik, makin cantik la jadinya. XD

    ReplyDelete
  11. Salam jijah, baju n orgnye same2 cantik, mmg padan...

    ReplyDelete
  12. wahhh seronoknya hehee..dapat bjimda dgn baju baru..hehee untung sgt2 hehee :D

    ReplyDelete
  13. sempat lagi posing yer jijah hehehe

    ReplyDelete
  14. @nuyui a.k.a miss YUI tak kesah pon yui.. asalkan warna torquise ni..hehe tq yui!

    ReplyDelete
  15. pakai torquise lagi naik.. =)

    ReplyDelete
  16. cantik baju jijah :)
    suka design tu :)

    ReplyDelete
  17. sweetnya cik jijah baju tu! suka3!!!

    ReplyDelete
  18. wah.... mmg cantik baju ni jijah... nasib akak tgh prgnnat.. hihii

    ReplyDelete
  19. wah.... mmg cantik baju ni jijah... nasib akak tgh prgnnat.. hihii

    ReplyDelete
  20. @IntaNBerliaN hehehe takpe pasni slim mesti leh pakai..hehe

    ReplyDelete
  21. waH cantiknya baju kurung tu.. tunggu la lepas habis pantang nanti baru leh pakai baju macam ni

    ReplyDelete
  22. lawa aa design bj nie..
    jijah nmpk cam still single je, hehe..

    ReplyDelete
  23. @Riena Haiqal hehe boleh boleh kak.. janji slim balik tau..haha

    ReplyDelete
  24. @Nisa Greennnpanda hehe maintain kan walaupon dah kawenn..ngeee i likeee :)

    ReplyDelete
  25. cantiknya baju jijah..nak cuci mata lah jap lagi..mana tahu kot ade yang terbekenan..

    ReplyDelete
  26. @Azhafizah Md Nor hehehe terjah cepat! stok cepat habis...hehe

    ReplyDelete
  27. cantik la jijah akak pun suka ni :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!