Tazkirah Jumaat Part 33

8:30:00 AM 20 Comments A+ a-





“Kadang2 Allah sengaja mencipta pertemuan,
supaya kita lebih MENGENAL erti persahabatan ..
Dan kadang2 Allah sengaja memisahkan kita dengan orang yang kita sayang,
supaya dengannya kita lebih MENGHARGAI nikmat sebuah perkenalan..”



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

20 insan comel komen

Write insan comel komen
PinkUmmi
AUTHOR
10/19/2012 9:03 AM delete

betul3...setuju sgt2...kdg2 org lbih menghargai bila terjadinya sesuatu perpisahan

Reply
avatar
10/19/2012 9:06 AM delete

ALHAMDULILLAH .. BETOL TU KAK JIJAH .. >,<

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/19/2012 9:06 AM delete

betul tu kak.. sahabat mana yg tak pernah bergaduh kan? even dgn keluarga pun ada jugak perselisihan faham kadang2 tu..huhu

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
10/19/2012 9:10 AM delete

betul2, sebab tu kadang2 org ckap bile kite dah hilang someone baru kite lebih tau nk menghargai ..so, hargailah org yg kite syg, n hargaila perhubungan or perkenalan :)

Reply
avatar
10/19/2012 9:13 AM delete

btol tu yunk..dn kt ntah bila lg dpt jumpa..dah jauh ke seberang =(

Reply
avatar
Nurul Husna
AUTHOR
10/19/2012 9:14 AM delete

Betul tu jijah :)

Reply
avatar
10/19/2012 9:41 AM delete

da bosan kenal2,cinta2...nnti nak kawen terus.hehehe

Reply
avatar
Nieyl
AUTHOR
10/19/2012 9:46 AM delete

itulah kan...bler berjauhan...alahai...rindu nyer..klu dah dekat..hihihi :P

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
10/19/2012 10:50 AM delete

betul2.. kalau perasan kan jijah setiap yg berlaku walaupun sekelumit je perkara tu ada hikmahnya kan? :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/19/2012 1:10 PM delete

btul tu..pertemuan dan perpisahan pasti ada mkna di sebaliknya :)

Reply
avatar
10/19/2012 3:06 PM delete

betul tu...Setiap Detik Bersama pasti menjadi ingatan dan kenangan yang terindah...

Reply
avatar
10/21/2012 10:31 AM delete

mmg satu pertemuan tu patut dihargai. :) setuju :D

Reply
avatar
syiela
AUTHOR
10/21/2012 10:57 AM delete

kdg2 bila berpisah kita lebih menghargai mereka

Reply
avatar
shidaR
AUTHOR
10/24/2012 4:31 AM delete

agknye majlis shida btunang xpat dtg lah yer huhuhu^^

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/25/2012 5:16 PM delete

@shidaR huhuhu InsyaAllah kawen shida jijah datang yer.. inform awal2 yer :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!