Tazkirah Jumaat Part 33

by - 8:30:00 AM





“Kadang2 Allah sengaja mencipta pertemuan,
supaya kita lebih MENGENAL erti persahabatan ..
Dan kadang2 Allah sengaja memisahkan kita dengan orang yang kita sayang,
supaya dengannya kita lebih MENGHARGAI nikmat sebuah perkenalan..”



You May Also Like

20 insan comel komen

  1. betul3...setuju sgt2...kdg2 org lbih menghargai bila terjadinya sesuatu perpisahan

    ReplyDelete
  2. ALHAMDULILLAH .. BETOL TU KAK JIJAH .. >,<

    ReplyDelete
  3. betul tu kak.. sahabat mana yg tak pernah bergaduh kan? even dgn keluarga pun ada jugak perselisihan faham kadang2 tu..huhu

    ReplyDelete
  4. betul2, sebab tu kadang2 org ckap bile kite dah hilang someone baru kite lebih tau nk menghargai ..so, hargailah org yg kite syg, n hargaila perhubungan or perkenalan :)

    ReplyDelete
  5. btol tu yunk..dn kt ntah bila lg dpt jumpa..dah jauh ke seberang =(

    ReplyDelete
  6. da bosan kenal2,cinta2...nnti nak kawen terus.hehehe

    ReplyDelete
  7. itulah kan...bler berjauhan...alahai...rindu nyer..klu dah dekat..hihihi :P

    ReplyDelete
  8. betul2.. kalau perasan kan jijah setiap yg berlaku walaupun sekelumit je perkara tu ada hikmahnya kan? :)

    ReplyDelete
  9. btul tu..pertemuan dan perpisahan pasti ada mkna di sebaliknya :)

    ReplyDelete
  10. betul tu...Setiap Detik Bersama pasti menjadi ingatan dan kenangan yang terindah...

    ReplyDelete
  11. mmg satu pertemuan tu patut dihargai. :) setuju :D

    ReplyDelete
  12. kdg2 bila berpisah kita lebih menghargai mereka

    ReplyDelete
  13. agknye majlis shida btunang xpat dtg lah yer huhuhu^^

    ReplyDelete
  14. @shidaR huhuhu InsyaAllah kawen shida jijah datang yer.. inform awal2 yer :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!