Wednesday, October 31, 2012

Wordless Wednesday [39] - Impian..





teringin nak macam ni lagi..

Semoga doa jijah di makbulkan oleh Allah... Amin...


42 comments:

  1. insyaallah jijah..cerah peluang tu nnt bila dh duduk dekat2 ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Husna pun teringin nak mcmni...dah hampir setahun menunggu...kita sama2 berdoa ye jijah

    ReplyDelete
  3. insyaallah satu ari nnti ..semoga ada rezeki jijah n husbnd ;) doa bnyk2 ye yang

    ReplyDelete
  4. amiiinnnnnnn...
    hopefully untuk dila jugak..
    aminnnnn... :)

    ReplyDelete
  5. insyallah jijah ada rezeki nnti cepat jek jadi mcm kat dlm gambar tu....amin...

    ReplyDelete
  6. insyallah..ada rezeki nnt..amin

    ReplyDelete
  7. mudah-mudahan dear :) Semoga dapat rezeki cepat2..

    ReplyDelete
  8. :)

    insyallah dear...
    the time will coming!

    BB sentiasa doakan utk jijah.

    ReplyDelete
  9. Amin ya Rabbal Alamin... banyakkan berdoa ye...

    ReplyDelete
  10. Amin!!!
    mana tau kak jijah, rezeki kat tempat baru.. insyaAllah.. =)

    ReplyDelete
  11. Amin... Semoga doa jijah dimakbulkan...

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah dear.. jgn berhenti berdoa...

    ReplyDelete
  13. insyaAllah, amin.. semoga Allah murahkan rezeki sis dan suami sis =)

    ReplyDelete
  14. InsyaAllah aida always doakan jijah :) nie dah dekat kemungkinan dapat tu besar.. usaha tangga kejayaan jijah. <3

    ReplyDelete
  15. amin... sy selalu doakan jijah.. =)

    ReplyDelete
  16. Isyaallah doa dan usaha tangga kejayaan.... he..he...

    ReplyDelete
  17. Isyaallah doa dan usaha tangga kejayaan.... he..he...

    ReplyDelete
  18. insyaallah,kena usaha lebih je tu...wakakakaka.

    *umur saya 23thn da.ble da ceta psl ne.wakakaka. :P

    ReplyDelete
  19. @Nurul Husna InsyaAllah dear.. moga aada rezeki buat kita yer..

    ReplyDelete
  20. @LiNda doa, tawakal dan akhirnya Allah yang tentukan..

    ReplyDelete
  21. @dilla nadila Amin... moga ada rezeki dilla jugak!

    ReplyDelete
  22. @Eza Boom Boom :) lagi cepat lagi bagus.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  23. @Aida Omar usaha, berdoa yang lain Allah tentukan yunk..

    ReplyDelete
  24. InsyaAllah.. akak doakan moga nanti jijah akan jd ibu :-)

    ReplyDelete
  25. amin..amin...amin...doa byk2x ye dear.doa juga usaha..insha Allah.

    ReplyDelete
  26. @ayutInsyaAllah jijah ada rezeki Allah perkenankan..

    ReplyDelete
  27. tak lame dapat la tu.. hehe .. jgn putus berdoa .. :)

    ReplyDelete
  28. Teringin gak nak mcm tu...blum rezeki lagi...

    ReplyDelete
  29. insyallah jiejah amin :)

    ReplyDelete
  30. @Faisal Diana sama2 kita berusaha n berdoa yer yunk..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!