Yeyy Balik Semenanjung Konvo Suami!

by - 3:30:00 PM


Baru je lapor diri isnin lepas dah balik kampung!
nampak sangat tak suka duduk sabah.. bahahaha~~ 
hishh hish idok la sampai gitu pon.. balik cuti ni kebetulan ada majlis konvokesyen suami... konvo dia 2 dan 3 nov ni...
nasib dapat balik kampung lagi. hehehe :)

ala cuti tak lama pun 5 hari je. huhuhu

tapi cukup lah untuk meluangkan masa sepadat padatnya dengan keluarga tersayang.. -_-"

first time naik satu flight dengan suami.. excited sungguh! ngehngehngeh :p
moga selamat sampai semenanjung... InsyaAllah :)


You May Also Like

31 insan comel komen

  1. wah untung tue bolh balik pulak...semoga selamat perjalanan jijah dan suami..

    ReplyDelete
  2. kecik ati orang sabah membacanye... hehe

    ReplyDelete
  3. hehe..happnye jijah, dah rindu sgt kat family ye?

    ReplyDelete
  4. mesti syok kan dpt jumpa mak abah

    ReplyDelete
  5. wahh sonoknya..jgn lpskn peluang!!

    ReplyDelete
  6. wahhh...nmpk excited yer.hahahaha.smoga slmt smpi ye jijah :)

    ReplyDelete
  7. wah...suami nak konvo yer....mesti best kan jijah....

    ReplyDelete
  8. wah,congratz ye untuk suami...! boleh lepas ni letak gambar posing2 time konvo nanti..=D

    ReplyDelete
  9. wahhh.. seronoknya jijah.. lepas rindu puas2

    ReplyDelete
  10. nanti kalau dtg sabah, boleh la pegi rumah kak jijah. hehe :D

    ReplyDelete
  11. ohh... jijah dah lapor diri kat sabah ye. k.izan doakan selamat perjalanan pulang ke semenanjung ye~

    ReplyDelete
  12. insyaAllah , mudah-mudahan selamat pergi dan selamat sampai :)

    ReplyDelete
  13. weee.. seroknoknyer, lepas jugak rindu kat family di semenanjung. hope kak jijah happy2 sepanjang cuti 5 hari tue. and tahniah tuk husband !

    ReplyDelete
  14. yay..jiejah balik hehee :) dapat merasa lg duk dekat smnnjung kan hehee :D

    ReplyDelete
  15. Waahh, welcome back :D hehehehe...

    ReplyDelete
  16. Waahh, welcome back :D hehehehe...

    ReplyDelete
  17. hubungan kak jijah dgn hubby sentiasa rindu kan? mengeratkan kasih sayang .. buat kak jijah dgn suami semakin syggg .. makin rapat .. :)

    ReplyDelete
  18. mesti best kan balik satu flight.. takde la bosan tak tau nak buat ape.. hehe

    ReplyDelete
  19. @aisya hehe best! siap lentok2 lagi..bahaha~~

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!