Thursday, November 7, 2013

Feedback Nuffnang Tentang Cashout Bulan September


Dah lebih sebulan tapi cek nuffnang tak dapat lagi lepas jijah cashout nuffnang 30 september lalu..
so terus hantar tiket kat nuffnang tanya...


so jawapan dari pihak nuffnang ni...


kalau tak paham sila translate BM yer..

jadi tunggu jela cek tu sampai dalam pertengahan bulan ni..huhuhu
baru ingat nak beli carrier untuk hakimi cepat.. emm -_-"




14 comments:

  1. amboi panjang berjela nuff punya jawapan=p

    ReplyDelete
  2. kalau mcm tu sy nanti maybe sampai mid december lah kot.. cashout hujung oktober..

    mungkin cek kak jijah dah nak sampai lah tu kot.. huhu

    ReplyDelete
  3. better cash out hujung bulan kan..xde tunggu lama..harap2 selamat sampai cheque tu.

    ReplyDelete
  4. sabar menunggu ye jijah.. :)

    ReplyDelete
  5. lewat jugak tu sampai bulan sebelas yek...waa dah ader list nak beli yek...

    ReplyDelete
  6. Moga slmt smpi crk ye dear...doa byj3x moga xtsalah...insya Allsh dpt

    ReplyDelete
  7. @ayut harap2 minggu ni da dapat cek tu..

    ReplyDelete
  8. panjang berjela la balasannya kan.
    sabar menanti ye

    ReplyDelete
  9. @QasehnyaRania dah dapat pon cek.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  10. berjele jela respon dari nuff hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!