Tuesday, November 5, 2013

Nuffnang Bagi RM1197.67 Untuk Cik Azizah's Blog :)


Dengan berblog secara suka-suka dapat juga menjana pendapatan sampingan.. ngee~~
seronoknya berblog ni kannnn..
Alhamdulilah sepanjang 3tahun lebih berblog ni jumlah pendapatan yang di perolehi ialah RM1197.67..




setahun 2x jijah cashout nuffnang.. Alhamdulillah rezeki berblog :)
baru-baru ni cashout nuffnang RM237.71
tak pasti nak beli apa untuk keperluan hakimi.. 
stroller? buku? rocker? carseat? emm masih di pikir-pikirkan -_-"


p/s; kalau korang beli apa yer untuk kegunaan baby 2bulan ke atas..



27 comments:

  1. Alhamdulillah.. Tahniah jijah. Bestnye dpt ribu2.

    ReplyDelete
  2. Wa..banyknya!!! imah 3 tahun berblog baru ratus2..xcecah lagi ribu. hehe

    ReplyDelete
  3. setahun 2 kali cash out pun rezeki. alhamdulillah..belilah carseat nt..

    ReplyDelete
  4. wah,, tahniah :)
    banyak tu nilai rezeki dari nuffnang :)

    moga murah lg rezeki dari hari ini :)

    ReplyDelete
  5. banyaknyer..tahniah.camne ea nak dpt byk camtu?0.o

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..rezki kimi..

    ReplyDelete
  7. banyaknya jijah dpt dr nuffnang. bila la Yong blh merasa cam jijah jg.huhu

    ReplyDelete
  8. waaaaa banyaknya !!! oshin punya seciput sangat huhuhu bolehlah shopping untuk hakimi :D

    ReplyDelete
  9. waa..banyak tu..rezeki berblogging tak pernah putus kan :)

    ReplyDelete
  10. Wah tahniah yer. rezeki nih.... saya punya belom sampai tahap ini kalau di jomlahkan...

    ReplyDelete
  11. jijah cer share cmne dpt nuff byk2 cmni.. =)

    ReplyDelete
  12. Byk jugak tuh jijah...
    Kalo akak beli stroller

    ReplyDelete
  13. Stroler, carseat n bbycarrier penting utk org sllu nek flight cm kite..hihi

    ReplyDelete
  14. Wow byknye jijah. Alhamdulilah. Dpt jugak even tulis blog suka2 jer kan.

    ReplyDelete
  15. tahniah...keep it up tau :)

    ReplyDelete
  16. wow..hebat..banyaknya...xpernah dapat mcm ni...bg tips sikit...hehe

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah, rezeki masuk.
    Macam mana boleh dapat banyak ni?

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah.. murah rezeki kimi..

    ReplyDelete
  19. wow..bestnya..byk tu..rezeki hakimi...akak cadangkan beli carseat la..;)

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah..rezeki baby jijah tu.. ;)

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..

    terima kasih pada semua yg menyokong jijah untuk terus menulis :)

    tp kalau nk tips kt sini...
    http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2011/06/bagaimana-nak-dapatkan-be-nuffnang.html

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah... tahniah..

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah.. rezeki..
    semoga hakimi sekeluarga semakin dimurahkan rezeki.. :)

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah...rez3ki jijah..klu ayut plih carseat...s3nang nnt klu nk bwak ke mne2x...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!