Wednesday, November 6, 2013

I Love 11 Years!!


6 November 2002-6 November 2013

ABANG..
semalam kita bersama..
hari ini kita bercinta..
Alhamdulillah kini kita dah bersatu..
hanya kau satu tiada dua..

SEBAB AKU CINTA KAU SELAMANYA..

Alhamdulillah hari ini genap 11 tahun usia percintaan jijah dan suami :)


Ya Allah daku bersyukur hubungan daku dan suami kekal hingga ke hari ini. 11 tahun satu tempoh yang agak lama. pelbagai dugaan dan cabaran untuk ke tahap ini. lebih-lebih lagi dari zaman bercinta sehinggalah sudah berkahwin hubungan kami jarak jauh! apa taknya suami di laut, daku di darat. tapi itu bukan penghalang untuk kami bersama!

11 tahun dah banyak kami kongsi pahit manis.. susah senang kami bersama.. bergaduh sudah pasti sehinggakan dulu pernah ke tahap perpisahan! tapi bila hati dah sayang.. pujuk rayu akhirnya tewas juga biasalah SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT kan.. 

selama 11 tahun ni juga daku pun dah cukup masak dengan asam garam berjauhan! jadi bila berjauhan kami selalu amalkan KEPERCAYAAN dan KESABARAN. sebab tu dapat bertahan lebih lama. Alhamdulillah mungkin dah jodoh yang Allah tetapkan :)



dan harapan ku semoga perhubungan ini, ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga ke jannah.. InsyaAllah Amin :)


Happy 11th Anniversary To Us

baca lagi,
10 Tahun Usia Percintaan Kami
Happy 8th Anniversary

^_______________^



26 comments:

  1. sweet je gambar zaman sekolah tu :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah moga berkekalan bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  3. ooo..rupanya jijah bercinta dgn husben sejak sekolah ye..tabik spring akak kt korang.itu namanya kalau dah jodoh kn?hehe..;)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah. Tahniah jijah.lama sangat dari pkai uniform sekolah lg.hikhik.

    ReplyDelete
  5. Wah lamanya, semoga berkekalan akhir hayat :D

    ReplyDelete
  6. 11 tahun usia percintaan? memula ingatkan usia perkahwinan..hihi.. baru nak ckp lamanya dah kawen... alhamdulillah.. lama tu.. deqla ngan hubby 8 tahun bercinta.. 3 tahun kawen.. happy anniversary to both of u ya.. moga kekal bahagia hingga ke syurga.. =)

    ReplyDelete
  7. 11 tahun? wahhh lama nya.happy anniversary jijah~

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Semoga jijah dgn suami bahagia hgga ke syurga. Yong dgn suami br nak msuk 7 tahun kenal. :)

    ReplyDelete
  9. wahhhhh, 11 tahun. lama tu.. smgo slamanya till jannah. InsyaAllah. ^^ sweet je. <3

    ReplyDelete
  10. akhirnya dapat baby...semoga bahagia selalu jijah...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah, moga jijah dan suami kekal bahagia ke akhir hayat...:)

    ReplyDelete
  12. since zaman skula ye jijah?alhamdulillah.. ke jinjang pelamin.. moga ke syurga besama...

    ReplyDelete
  13. suka la tengok gambar kak jiejah dgn suami yg pakai baju warna merah tu..yg gambar bawah,sebelah kiri..sweet..nanti nak tangkap macam tu jugak la..hehehehe

    ReplyDelete
  14. tahniah ye :) semoga berkekalan :)

    ReplyDelete
  15. Alhamdullilah :) Tahniah kak jijah.. Semoga terus berkekalan dan dapat baby lagi..hehehehehe

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah..setia hingga hujung nyawa orang kata..moga bahagia sentiasa :)

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah..semoga berbahagia selamanya :)

    ReplyDelete
  18. tahniah kak jijah and husband.. semoga berkekalan hingga akhir hayat.. :)

    ReplyDelete
  19. lamanyaaa.. happy 8th anniversary jijah & syafiq.. :)

    ReplyDelete
  20. hepi anniversary jijah.moga kekal smpai syurga

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..moga jodoh jihah dgn sapik bkekalan hingga ke syurga..amin...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!