Happy Birthday To My Lovely Husband :)

2:53:00 PM 33 Comments A+ a-


1 NOVEMBER 2013 tepat jam 12 am..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO ABANG BUCUKK..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..

SELAMAT HARI JADI ABANG YANG KE 25 TAHUN
SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR OLEH ALLAH SWT..
DILAPANGKAN DADA..
DIPERMUDAHKAN URUSAN DUNIA DAN AKHIRAT...
MAY ALL UR WISH COME TRUE..
I LOVE YOU SOOOO MUCH...
mmuaaahhhh..xoxo..



Ayg masih ingat sms abg 11/7/2008 masa tu abg nak pergi rekrut navy 6bln xdpt contact.. abg cakap ;

Bagi abg, hadiah paling BESAR yang abg harapkan abg dapat berita yang ayg mengandungkan anak abg! 

Alhamdulillah tahun ni ayg hadiahkan abg hadiah paling BESAR dan PALING BERHARGA iaitu anakanda kita hakimi yang comel lagi hensem... 
tq Allah atas kurniaan ini..



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

33 insan comel komen

Write insan comel komen
MG schmidt
AUTHOR
11/01/2013 12:16 AM delete

cik abg cakap nk lg hadiah tu taun depan ..
hehe..
moga pjg umur dan murah rezeki :)

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
11/01/2013 1:12 AM delete

Ameen..=)

happy 25th birthday buat suami kak jijah!!

Reply
avatar
farhana effa
AUTHOR
11/01/2013 8:25 AM delete

happy birthday to ur hubby :)

Reply
avatar
11/01/2013 8:30 AM delete

Happy Birthday untuk husband Jijah..terkenang kisah cinta dulu dulu ye..heee

Reply
avatar
Deqla Manjew
AUTHOR
11/01/2013 9:35 AM delete

bertuahnya suami jijah dpt "hadiah besar" tu.. bila agaknya deqla dpt hadiahkan mcm ni jugak utk suami deqla...huhu...hepi hepi besday to him. ;)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
11/01/2013 11:21 AM delete

2008 tu ko dah kawen ke dik ... bukan ke ko kawen 2011??

hepi besday en Navy

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
11/01/2013 11:26 AM delete

Happy birthday buat suami akak jijah ;D hee

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
11/01/2013 12:21 PM delete

Selamat hari jadi buat suami sis. Semoga panjang umur.

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
11/01/2013 12:21 PM delete

Selamat hari jadi buat suami sis. Semoga panjang umur.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/01/2013 1:03 PM delete

@MG schmidt tahun depan? hohh TIDAK!! 3tahun lagii ok...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/01/2013 1:04 PM delete

yer @Azhafizah Md Nor terkenang kisah cinta dulu.. sweet sangat :P

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/01/2013 1:05 PM delete

huhuhu @Deqla Manjew sabar sikit lagi yer yunk..insyaAllah deqla akan beri dia rezeki kembar terus :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/01/2013 1:05 PM delete

lom lagi kawen kak @eima perancangan anak dah ada masa tu...hikhik :P

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/01/2013 1:06 PM delete

tq @Isabel Diaz insyaAllah panjang umurnya :)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
11/01/2013 2:04 PM delete

Selamat hari lahir utk suami jijah

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
11/01/2013 3:05 PM delete

Assalamualaikum Jijah.. Selamat ulangtahun kelahiran buat suami Jijah.. semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia, serta dipermudahkan segala urusan ke arah kebaikan :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/01/2013 4:21 PM delete

alhamdulillah
selamat hari lahir buat papa hakimi :)
ciksu doakan papa hakimi dikurniakan kesihatan yang baik utk menjaga ibunda azizah dan anakanda hakimi.dan terus berkhidmat utk tentera.aamiin :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/01/2013 9:01 PM delete

Amin ya robbal alamin.. tq kak @QasehnyaRania

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
11/01/2013 9:19 PM delete

Happy Birthday utk husband kak jijah..

semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa berbahagia di samping kak jijah, anak2 dan keluarga tersayang.. :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/02/2013 8:11 PM delete

happy belated bzday utk hubby jijah.. sronok dpt hadiah yg dihajati :-)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/02/2013 9:04 PM delete

@IntaNBerliaN Alhamdulillah dapat hadiahkan suami anak..hehe

Reply
avatar
11/03/2013 9:10 AM delete

next year tambah lagi cik jijah =)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/03/2013 4:44 PM delete

@::Misz sunsWeetz:: tak boleh lagi la ms.. hikhik

Reply
avatar
Zie Madini
AUTHOR
11/04/2013 1:54 PM delete

wah, dah 25tahun ea dia. muda lg :) hehe. happy belated bdy buat beliau :p

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
11/10/2013 1:13 PM delete

Moga pjg umor dan shat slalu si papa hakimi yer...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!