Monday, November 11, 2013

Hadiah Hamper Looney dan Tweety Untuk Hakimi


Hakimi ni murah rezekinya... Alhamdulillah..
ada je hadiah untuk anakanda hakimi :)


hamper looney n tweety ni hadiah dari pemilik butik andaman!
ibu dan ayah mertua jijah dah anggap macam keluarga sendiri dengan pemilik andaman ni :)
tq kak lynn pemilik Anggun Bridal ^___^

dan bila hakimi memakainya
:
:
v


comel kan hakimi kan... muahahhaa :p
hakimi ni susah nak pakai topi.. dia rimas.. hikhik

in shaa Allah majlis berendoi hakimi nanti dengan butik ni juga..
tak sabar nak tengok hakimi naik buai berendoi minggu depan!
dan masih pening memikirkan baju apa nak pakai untuk berendoi hakimi nanti...
oh yer tema biru :)

any idea??
kalau boleh nak pakaikan hakimi baju melayu/jubah.. 
ada tak jual online yer untuk usia hakimi ni...
tq sharing!


13 comments:

  1. Untung hakimi kan, rezeki tu, rezeki..Rasanya ada lah biz online yang jual baju seusia hakimi ni..Tapi akak pun lupa la, huhu..

    ReplyDelete
  2. murah rezeki baby..comel =)

    ReplyDelete
  3. wah..murah rezeki kimi ye..comey jer pakai baju tu..

    akak pun tak pasti kat mana nak dapatkan baju melayu online umur cam kimi.sebab anak akak,nenek dia jahitkan..:)

    ReplyDelete
  4. cantik juga kalau jubah :)
    tak pasti pula ada yang jual ke tidak

    ReplyDelete
  5. comel plak dia pakai baju tu. hehe

    ReplyDelete
  6. ohh..minggu depan ye nak berendoi dah..mesti comel kimi berbaju melayu..kalau tempah xsempat ke jijah?kimi kecik ke mesti sempat siap..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..rezeki kimi :)

    ReplyDelete
  8. akak xpasti plak ada jual online or x...

    ReplyDelete
  9. Pkai jubahla dear..xdudah.sarung skali je..xla pnas nnt si kimi tu..

    ReplyDelete
  10. @ayut memang pakai jubah pon..hehehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!