Friday, June 27, 2014

Dua Cara Mengetahui Masa Suci Dari Haid


Kita sebagai wanita ni kadang kadang sendiri tak tau bila suci dari haid. bila dah habis haid mandi wajib tetiba bila nak solat keluar lagi cecair kecoklatan tu. ye tak??

kena tunggu betul2 suci. takde keluar lagi cecair kecoklatan tu baru boleh mandi wajib dan solat..

2 cara mengetahui masa suci dari haid:





dapat info dari facebook. harap2 bermanfaat memandangkan tak lama lagi nak puasa... semoga kita dapat berpeluang berpuasa penuh di bulan ramadhan al mubarak nanti.. inshaaAllah





9 comments:

  1. terima kasih atas perkongsian berguna ni... :)

    ReplyDelete
  2. tq for the info... kita sharing...

    ReplyDelete
  3. ok noted dear..

    slmt berpuasa jijah..

    ReplyDelete
  4. payah jugak nak tentukan.. inshaAllah yakin pada diri kan kak jijah..:)

    ReplyDelete
  5. thanx untuk perkongsian ni Jijah.

    ReplyDelete
  6. tahnks jijaa utk perkongsian nih

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!