Sunday, June 15, 2014

Selamat Hari Bapa, Ayah...




Ya Allah, aku bersyukur atas anugerah seorang insan yang bernama.... 
AYAH!

Segalanya untuk mu ayah,
Kau kekuatanku..
Kau lah pelindungku..

Doa ku semoga daku dapat menjadi anak yang solehah yang membawa mu ayah ke Jannah.. Amin..

Selamat Hari Bapa Ayah Yahya Saidon ^___^





14 comments:

  1. selamat hari bapa..
    **jijah, brooch dh sampai.tenkiu :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari bapa utk pkcik yahya :)

    ReplyDelete
  3. bila tingat kat ayah mesti sedih kan... apa2 pun moga kita jd anak yg solehah yg membawa bapa ke syurga.. InsyaAllah

    ReplyDelete
  4. xtau kenapa, sambutan ari bapa x semeriah macam ari ibu kan..

    ReplyDelete
  5. @Mizz ErMa itulah kan.. xde bapa xde la kita di dunia ni

    ReplyDelete
  6. besarnya pengorbanan dan kasih seorang ayah..hari hari sayang ayah :)

    ReplyDelete
  7. syg ayah hari2... jasa mu dikenang sampai akhir. aamiin.

    ReplyDelete
  8. Aritu tgk kat fb timeline penuh ayat2x utk ayah..apa pon tanpa ayah xde la kita :)

    ReplyDelete
  9. ayah, boyfren pertama setiap anak perempuan..:)

    ReplyDelete
  10. pengorbanan ayah tak terkira besarnya kan

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!