Koleksi Tudung Sarung Ala-ala Fareeda Konon

3:59:00 PM 17 Comments A+ a-


Dari dulu memang minat pakai tudung sarung.. mudah, pantas, tak perlu di gosok.. senang sarung terus. malas punya pasal.. hehehe tapi takde la sampai nak buat koleksi. balik2 pakai tudung yang sama juga. hihihihi




lately kawan pula jual tudung ala-ala fareeda ni.. murah.. tak terlalu pendek.. tu buat ai rambang mata.. lama-lama jadi banyak pula koleksi tudung sarung ala-ala fareeda ni.. kohkohkoh



koleksi terbaru..yang merah,kuning n hitam je selalu pakai.. yang empat lagi tu belom pernah pakai lagi,, yelaa bukan selalu keluar jalan-jalan pun.. encik suami balik kk dua minggu sekali baru dapat jalan. hohh

nak-nak bila ada anak ni memang senang sarung je. nak pakai shawl memang tak pandai lilit2.. nak pakai bawal menggosok dan pin bagai pulak.. ehhhh! dasar pemalasss mama hakimi ni tau~~ huuuhh!



p/s: nak raya dah.. harusslahh beli tudung bebanyak.. 
nanti senang cari baju raya ja.. ehh dah pikir raya?? ayokkk~~ hohoho


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
6/17/2014 9:12 AM delete

byk nyer koleksi dia..

Reply
avatar
Maria Hasun
AUTHOR
6/17/2014 11:26 AM delete

Tudung Sarung mmeg selalu jadi pilihan ibu ibu kan. hehe

Reply
avatar
6/17/2014 11:44 AM delete

muka yui pula tak berapa sesuai pakai mcm ni..huhu

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/17/2014 12:06 PM delete

heheh tau xpe.. tambah2 bila dh ada anak lg la syok sarung menyarung ni hihihiji.. anak tarik tudung pun dpt dibetulkn dgn pantas hehehe

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
6/17/2014 12:19 PM delete

Saya pakai tudung sarung jugak..Tapi tudung sarung syria arab. sbb saya tak suka pakai awning keras.Betul..bila ada anak lagi senang pakai tudung sarung...

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
6/17/2014 2:50 PM delete

x penah lg ada koleksi tudung fareeda ni...hehe

Reply
avatar
Mar Mansor
AUTHOR
6/17/2014 3:32 PM delete

tudung camni memang mudah..sarung jek..saya time malas tu memang sarung jela tudung style camni..apa kesah bukan ori pon kan..

Reply
avatar
Nur A.Z
AUTHOR
6/17/2014 3:56 PM delete

colourful betul tudungnye..

Reply
avatar
Cik Puan Rara
AUTHOR
6/17/2014 5:22 PM delete

rara skrg dh xboleh pakai tudung ni.sbb nmpk muka bulat sgt.huaaa nangis!

Reply
avatar
PetakBunga
AUTHOR
6/18/2014 8:38 AM delete

kena saman kan byk sgt tudung ni..

Reply
avatar
6/18/2014 8:55 AM delete

fiza pulak tak biasa dengan tudung sarung ni.tak sesuai dengan muka kot.lebih suka pakai shawl or bawal..heee...lepas ni banyaklah koleksi tudung jijah kan..skang ni banyak betul tgk corak yang menarik dan macam² fesyen ada

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/19/2014 7:58 AM delete

Ganti puasa dh abis lom jijah...? Hahahhaa..raya ni mcm xtau pulak nk fikir apa..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/23/2014 5:49 PM delete

ciksu tak da tudung ala ala fareeda ni.tak sesuai dgn muka. tp mmg muda pakai kan.
ada jenis lain la. tp jrg pakai.just guna di rumah kalau da org dtg.sarung terus je.hihi

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
6/26/2014 9:14 PM delete

husna tak pandai pakai tudung sarung nih..muka tak sesuai..huhuhu..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/01/2014 1:23 PM delete

byk koleksi tudung awning jijah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!