Koleksi Tudung Sarung Ala-ala Fareeda Konon

by - 3:59:00 PM


Dari dulu memang minat pakai tudung sarung.. mudah, pantas, tak perlu di gosok.. senang sarung terus. malas punya pasal.. hehehe tapi takde la sampai nak buat koleksi. balik2 pakai tudung yang sama juga. hihihihi




lately kawan pula jual tudung ala-ala fareeda ni.. murah.. tak terlalu pendek.. tu buat ai rambang mata.. lama-lama jadi banyak pula koleksi tudung sarung ala-ala fareeda ni.. kohkohkoh



koleksi terbaru..yang merah,kuning n hitam je selalu pakai.. yang empat lagi tu belom pernah pakai lagi,, yelaa bukan selalu keluar jalan-jalan pun.. encik suami balik kk dua minggu sekali baru dapat jalan. hohh

nak-nak bila ada anak ni memang senang sarung je. nak pakai shawl memang tak pandai lilit2.. nak pakai bawal menggosok dan pin bagai pulak.. ehhhh! dasar pemalasss mama hakimi ni tau~~ huuuhh!



p/s: nak raya dah.. harusslahh beli tudung bebanyak.. 
nanti senang cari baju raya ja.. ehh dah pikir raya?? ayokkk~~ hohoho


You May Also Like

17 insan comel komen

  1. Tudung Sarung mmeg selalu jadi pilihan ibu ibu kan. hehe

    ReplyDelete
  2. muka yui pula tak berapa sesuai pakai mcm ni..huhu

    ReplyDelete
  3. heheh tau xpe.. tambah2 bila dh ada anak lg la syok sarung menyarung ni hihihiji.. anak tarik tudung pun dpt dibetulkn dgn pantas hehehe

    ReplyDelete
  4. Saya pakai tudung sarung jugak..Tapi tudung sarung syria arab. sbb saya tak suka pakai awning keras.Betul..bila ada anak lagi senang pakai tudung sarung...

    ReplyDelete
  5. x penah lg ada koleksi tudung fareeda ni...hehe

    ReplyDelete
  6. tudung camni memang mudah..sarung jek..saya time malas tu memang sarung jela tudung style camni..apa kesah bukan ori pon kan..

    ReplyDelete
  7. colourful betul tudungnye..

    ReplyDelete
  8. rara skrg dh xboleh pakai tudung ni.sbb nmpk muka bulat sgt.huaaa nangis!

    ReplyDelete
  9. kena saman kan byk sgt tudung ni..

    ReplyDelete
  10. fiza pulak tak biasa dengan tudung sarung ni.tak sesuai dengan muka kot.lebih suka pakai shawl or bawal..heee...lepas ni banyaklah koleksi tudung jijah kan..skang ni banyak betul tgk corak yang menarik dan macam² fesyen ada

    ReplyDelete
  11. Ganti puasa dh abis lom jijah...? Hahahhaa..raya ni mcm xtau pulak nk fikir apa..

    ReplyDelete
  12. ciksu tak da tudung ala ala fareeda ni.tak sesuai dgn muka. tp mmg muda pakai kan.
    ada jenis lain la. tp jrg pakai.just guna di rumah kalau da org dtg.sarung terus je.hihi

    ReplyDelete
  13. husna tak pandai pakai tudung sarung nih..muka tak sesuai..huhuhu..

    ReplyDelete
  14. byk koleksi tudung awning jijah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!