With Kids Vs Without Kids

1:26:00 PM 11 Comments A+ a-


Bila ada anak secara automatik kehidupan seorang ibu itu berubah. dulu sebelum mengandung, mengandung pantang ada masa terluang mesti nak tidur je. memang daku ni kaki tidur! serius tak tipu!

sekarang sejak ada anak.. walaupun malam-malam hakimi bangun menyusu, kadang kala meragam.. mama tidur tak cukup, keesokan nak pergi keje lagi. tapi boleh gagah lagi bangun layan hakimi. sebab kita tahu itu tanggungjawab seorang ibu..




macam pergi mall gak. walaupon hakimi baik duduk dalam stroller tapi bila datang moody dia memang kelam kabut mama nak beli barang. hahaha selalu jadi kat daiso lah. daiso kan banyak barang menarik. mesti setiap pelusuk sudut dia nak terjah.. tengah sibuk nak pilih2 barang.. sekali hakimi mengamuk terus tak jadi beli barang.. dah lah papa balik 2minggu sekali baru pergi jalan jalan. sabar jelah. hihihi

tapi sebenarnya seronok. layan anak terhibur rasa hati lebih-lebih lagi bila berjauhan dengan suami. ada tempat bermain, tempat bermanja.. Alhamdulillah ^____^




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
Cik Itah@RRP
AUTHOR
6/23/2014 2:22 PM delete

salam. alolo..comel ja sy baca entri akak ni..rasa tak sabar nak ada baby sendiri haahahhaha :D

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/23/2014 4:20 PM delete

heheh btol2.. dulu bleh belek lama2 satu2 benda yg nak bli tu.. skrg.. dr umah dh plan siap2, smpi kedai terus amik byr je.. xleh lama2.. dulu mandi bleh tutup pintu.. skrg mandi nk tutup pintu pun jarang skali hahaha...

Reply
avatar
6/23/2014 10:14 PM delete

sangat berbeza kan..tapi takpe, melayan anak lagi seronok :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/24/2014 3:18 PM delete

@Cik Itah@RRP best yunk ada baby sendiri..cepat2 kawen yer

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/24/2014 3:18 PM delete

@CaHaYaHaTi betul sgt tu.. mandi mmg nak depan2 mata dia.. sabar jelah

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/24/2014 3:19 PM delete

@Azhafizah Md Nor iya.. bahagia rasa.. hehe moga ada rezeki fiza menimang cahaya mata

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/24/2014 3:55 PM delete

Alhamdulillah.. Bila berPJJ ni kena hargai setiap detik yang ada kan Jijah.. tapi, kalau tak ber PJJ pun, kena hargai jugak :)

Reply
avatar
Myra Jay
AUTHOR
6/25/2014 11:48 AM delete

Lama tak jenguk Jijah.. Dah besar pun Hakimi :)

Gitulah kehidupan bila bergelar Ibu ni kan :D

Reply
avatar
Mrs Sweet
AUTHOR
6/26/2014 12:08 PM delete

Hahaha..mmg betul la jijah kan..
Skrg nak shoppg utk diri sendiri pun tak sempat..grab mane yg smpat je..dh xley nak fitting baju lame2..hehe

Tp tu la, wpun penat tp besttt.. Hakimi dah berapa kg skrg?

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
6/26/2014 9:04 PM delete

masa untuk diri sendiri terhad lah sikit bila dah ada anak nih..tp itulah tanggungjawab bila dah jadi ibu kan..:)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/01/2014 1:54 PM delete

bila dah ada anak memg segala galanya berubah la

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!