Tuesday, June 3, 2014

Papa Hakimi Balik Kawad :)


Alhamdulillah ada hikmahnya hakimi demam panas hari tu.. rupanya rindu dia kat papa!
syukur Alhamdulillah papa hakimi balik kawad untuk seminggu ni :)
kemain suka hakimi papa rajin layan dia..



mama pun suka sebab ada yang tolong jaga hakimi.... 
senang hati mama nak buat keje :) hihihihi

begini la bila anak n bapa duk jauh2.. sedih je rasa bila papa nak tinggalkan kami bila balik labuan nanti... huuu



21 comments:

  1. bolehlah kimi nak bermanja ngan papa pulak kan :)

    ReplyDelete
  2. rupanya kimi rindu papa..:)

    ReplyDelete
  3. sabar je la jijah bila bersuamukan tentera ni kan.. itulah kunci nya..
    sama mcm sepupu ciksu.pjj dgn isterinya lagi.sepupu di klang, isteri di perak..
    lepas siap kapal di klang balik lumut kemdian akan belayar..

    *jijah ciksu bkn cikgu tadika.pembantu tadika je.jdi cikgu gnti bila cikgu tadika bercuti atau berkusus saja. hihi..
    tapi merasa la juga anak2 tadika panggil cikgu su. kikiki

    ReplyDelete
  4. Anak papa kan...anak anak kalo dmam memg rindu ayah n ibu pnye...

    ReplyDelete
  5. rasa cam baru first time tgk hubby jijah senyum camgini... seronok tgk ank soleh kimi ni dah kebah kan

    ReplyDelete
  6. jom ke blog Syira :D ada GIVEAWAY JUN tauu ! ^_^
    hadiah best2 ..hehe..
    cepat join sebab giveaway ni 2 minggu je ..JOM !
    2 TOP REFERRAL DICARI :D

    ReplyDelete
  7. terima seadanya susunan Allah... seb baik zaman skang ni byk cara nak berkomunikasi kalau duk jauh...

    ReplyDelete
  8. lupa plak...

    http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/06/hadiah-merah-dari-dia.html

    thanks dear...

    ReplyDelete
  9. alolo rindu papa ke si comel ni =)

    ReplyDelete
  10. salam. comelnya kimi :))

    p.s menabung lenovo :)

    ReplyDelete
  11. hmmm kesian arr ... tp wanita yg memilih suami sorg navi mmmg dr awal kena tabah kan ....

    ReplyDelete
  12. Manjanya baby kimi ni dengan papa dia kan. Haaa betul la orang kata. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Rupa-rupanya papa balik sebab kimi rindukan papa dia. Cantik aturan Allah ni kan kak ^_^

    ReplyDelete
  13. lumrah anak askar.. mmg kna korbankan.. pernah merasai juga dulu... huhu

    ReplyDelete
  14. dapat luangkan masa sekejap kan.. nikmat masa yang ada tu :)

    ReplyDelete
  15. Oh, tinggal berjauhan dengan suami ke? Memang kalau ada masa terluang dapat jumpa ayahnya, tentulah si anak gembirakan!

    ReplyDelete
  16. Hihihi...xpe.insya Allah.sampai masa pasti akan berdekatan..amin..

    ReplyDelete
  17. Jiejah jgn rsau ye ..suatu msa nnt mst korg mcm fmly lain2 duk dekat2 inshaallah :)

    ReplyDelete
  18. Eh,labuan?! erin dok kt labuan la skg.jijah xdtg cni? Tp erin mgu dpn nk balik semenanjung dh..balik raya n tgu utk bsalin trus bln 20 nnt.huhu

    Wpun dh nk dua thn kawin,bru skg nk merasa ape yg jijah dh rs dlu..huhu

    Dh lama xbaca blog.singgah tgk,dh bsr anak jijah.slmt bpuasa!!

    ReplyDelete
  19. @aMyErInAiMiE suami jijah duk labuan.. jijah masih di KK..hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!