Wednesday, December 11, 2013

11.12.13 Ulangtahun Perkahwinan Kedua :)


11.12.11-----> 11.12.13



Syukur Alhamdulillah 2 tahun sudah perjalanan Baitul Muslim kami :)
Alhamdulillah masuk ulangtahun kedua ni juga dah 3bulan=91hari usia anak soleh kami..
terima kasih pada semua sahabat yang mendoakan jijah hamil pada entry Ulangtahun Perkahwinan Pertama. masin mulut korang yer ^___^

kehadiran Zulhakimi Zaim anak soleh mama merupakan hadiah yang paling ISTIMEWA dan BERHARGA sepanjang dua tahun mama dan papa menyulam cinta halal..
Moga mama dan papa sabar, kuat dan diberi kemudahan untuk menjaga AMANAH Allah yang sangat bernilai ini... ♥♥♥

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang Kedua sayangku Zulkhairi Syafiq Bin Zulkpli..
Moga Baitul Muslim kita terus berkekalan sampai ke JannahMu Allah Ya Rahman Ya Rahim... 
♡♥♥♡ I love U till Jannah suamiku..




27 comments:

  1. Alhamdulillah..tahniah jijah. semoga bertambah2 lg anak dan bahagia selamanya dgn en husband :)

    ReplyDelete
  2. Happy 2nd anniversary Jijah & Husband. semoga terus kekal bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete
  3. betul tu jijah sempurna sesebuah perkahwinan adalah kehadiran sicomel.. merekalah yg mewarnai masam manis hidup kita...

    ReplyDelete
  4. Hye awk...
    Happy Anniversary....:P

    ReplyDelete
  5. Amin ya Allah. moga berkekalan hingga ke syurganya :') weheee mcm nk kahwin je ^_^ ekekeke

    ReplyDelete
  6. Amin ya Allah. moga berkekalan hingga ke syurganya :') weheee mcm nk kahwin je ^_^ ekekeke

    ReplyDelete
  7. cntik tarikh hari ni kan
    selamat ulangtahun dik
    ciksu doakan semoga jodoh kalian bahagia till jannah.aamiin

    ReplyDelete
  8. selamat hari ulangtahun,dik..semoga berkekalan hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  9. happy anniversary :)
    semoga kekal bahagia hingga ke syurga..
    smga lps ni dpt anak solehah plak :)

    ReplyDelete
  10. Happy Wedding Anniversary Jijah and Hubby..!!
    Besnye 2 tahun dah ade Hakimi yg super tembam tu.. Smoga kekal bahagia hingga ke syurga :-)

    ReplyDelete
  11. Happy Anniversary kak Jijah ;)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah,kejap je dah 2 tahun kan..hakimi pun dah besar dah..moga berbahagia hingga akhir hayat..aminn

    ReplyDelete
  13. Amin Amin ya rab!! terima kasih doa kalian.. moga kalian di rahmati Allah selalu..

    ReplyDelete
  14. Selamat ulangtahun.perkahwinan
    akak doakan jijah sekeluarga bahgia sehingga ke syurga

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah.. tahniah buat kak jijah dan husband.. semoga berbahagia dan berkekalan hendaknya.. amin! :)

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah..tahniah jijah,moga berbahagia hingga ke syurga ye

    ReplyDelete
  17. Moga kekal bahagia harmoni hingga syurga..amin . .

    ReplyDelete
  18. sori jijah, akak lambat wish...

    moga perkahwinan jijah kekal hingga ke jannah

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah... 2tahun... Selamat ulangtahun perkahwinan Jijah... Moga berbahagia bersama keluarag tersayang.....

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!