Wajah-wajah Anak Soleh Zulhakimi Zaim :)

by - 9:22:00 AM


Tengok aksi-aksi anak soleh sorang ni semuanya mencuit hati... sumpah comel sangat kaoo nakk!!
biar gambar yang menceritakan~~



kecik-kecik dah pandai bergaya anak soleh mama ni :)




hakimi kata I LOVE SABAH!! hahahaha :P

lagi 6 hari hakimi masuk usia 3bulan...
setakat ni hakimi dah pandai sikit-sikit mengiring,
hisap ibu jari sampai berbunyi-bunyi..
manja, pandai sangat merajuk.. lambat bagi susu merajuk.. bila pujuk lama sikit baru dia ok :)
kalau tengok tv lama mata dia tertumpu kat situ,
dia pun dah pandai bersembang... siap tangan & kaki gerak sekali mengiyakan kita cakap.. hahahha... Kalau orang sembang2 dengan dia, baru dia nak sembang.. kalau tak, macam biasalah.... tido je kejenya dan hisap jari... ekekeke :p
kadang kita agah or sembang2 dengan dia.. bukan main lagi, kaki tangan mulut hidung mata, semuanya ber'aksi'.. hihii TAPI comellllllllllllll... (^_^)



like father like son~
hakimi manja dengan papa.. sebab papa rajin bergurau dengan dia ^__^

Percaya atau tidak... Sejak ada anak ni, kehidupan jijah lebih berdisplin dan segalanya memang sudah berubah.... I love my new life now...

Oh anak...! Everything is for you sweet heart.... mama love u till Jannah my 'saham akhirat!!


You May Also Like

20 insan comel komen

  1. eee bambamnya pp hakimi.. meh nak pelok cium skit :)

    ReplyDelete
  2. ada lesung pipit tu!!! hehehe omei.gera aunty tgk.

    ReplyDelete
  3. comey je...bestkan ada anak...lagi2 bila dia dah pandai sembang n main...tiap2 masa rindu je kat dia

    ReplyDelete
  4. Alala tembamnya kimi.comel je. Dah ade ank kan confirm kita rs anak kita paling comel hee

    ReplyDelete
  5. subhanallah..comey nyer dia,bolat tu..geram menengoknyer

    ReplyDelete
  6. bila dah memikirkan pasal si kecik pasti kita pon akan berubah nak buat yg terbaik utk mereka..=)

    ReplyDelete
  7. Baru perasan Hakimi ada lesung pipit. Pipi tu geramnya tengok..meh aunty imah nak pinjam kejap. nak gomol pipi dia. geram!comel sungguh!

    ReplyDelete
  8. kimi ada dimple ek? tomeyyyy

    ReplyDelete
  9. alahaiiiiii kimi sayang... geramnya acik tgk kamu nih... comel sungguh!

    ReplyDelete
  10. Alahai hakimi ensem...cute ok.nk lesung pipit blh?? Hahaha

    ReplyDelete
  11. terima kasih semuaa.. haah kimi ada dimple belah kiri ^___^

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!