Usaha usaha Hakimi Untuk Meniarap.. Ewahhh!

by - 9:00:00 AM


Sebelum masuk 3bulan hakimi dah start mengiring..
then masuk 90hari je mengiring2 berusaha nak meniarap!

dan hari ke 94 hakimi berjaya meniarap depan aunty dia sebab mama keje.. huhuhu


sedapnyaa hisap jari yer nakk...


boolattt mama!


yeyy! berjaya si comel ni meniarap :)


lately hakimi jarang tidur dalam buaian.. dia lebih selesa tidur atas tilam mengiring dan kadang2 tidur meniarap! memang lena dia tidur.. kalau dalam buai asyik resah mungkin tak bebas agaknya... hehe

apa apa pun suka tengok perkembangan anak-anak..
harap2 hakimi cepat merangkak! yeyy! hehehe



p/s: dah seminggu harap-harap hari ni papa balik belayar... huhuhuhu



You May Also Like

14 insan comel komen

  1. hebatlah kimi.... pas ni leh diri pas tu leh lari.... seronok tengoj perkembangan anak...

    ReplyDelete
  2. tahniah hakimi.. lepas ni cepat2 merangkak pulak.. :)

    ReplyDelete
  3. makin maju dah hakimi..chaiyuk²..lepas dah berjalan nanti tak larat mama kimi nak kejar..hihi

    ReplyDelete
  4. perkembangan yg bagus
    yeay papa balik ye kimi

    ReplyDelete
  5. alahaii comelnya hakimi...semoga membesar dgn sihat ye kimi =)

    ReplyDelete
  6. Wahhh terror hakimi..cpt die blaja

    ReplyDelete
  7. wah..cepat benar dia meniarap nih..angkat kepala pun dah boleh..;)

    ReplyDelete
  8. cepat hero ni meniarap..semoga hero ni terus kuat..

    ReplyDelete
  9. berusaha gigih tu.. akhirnya berjaya.. heheh.. tahniah hakimi.. :)

    ReplyDelete
  10. haha.. gigih betul dia yer.. chaiyok2 kimi..

    ReplyDelete
  11. Dah macam Irfan pulak husna tgk si hakimi ni...comel je mereka ni kan..hehe

    ReplyDelete
  12. good job sayang..!! cepat hakimi membesar... comel!

    ReplyDelete
  13. yeay... dah pandai. Alhamdulillah... suka tengok perkembangan baby:-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!