Monday, December 16, 2013

Projek: Bakul Peralatan Bayi


Senang kaoo gunakan bakul saja untuk isi segala toiletries dan pampers hakimi..
bakul dari Daiso ni lengkap dengan set mandian, bedak, cotton buds, minyak yuyi, minyak rambut, wipes, ketip kuku, cotton dan tikar getah untuk persediaan bersiap hakimi :)



mudah di bawa dan senang 1 bekas jer..
kang ada pula melilau cari benda tak cukup! geram ai nok~ hahaha :p


nahhh segala keperluan bersiap hakimi lengkap satu bakul!
siapp!!



*korang punya keperluan bersiap anak bagaimana pula?* hikss


13 comments:

  1. lom ade anak lagi..nanti fiza nak deco bakul siap tutup sekali..hihi.senang kan semua ada dlm bakul

    ReplyDelete
  2. senang kan dalam bakul semua nampak.. kalau dalam beg tu mau teraba2 lupa simpan kat poket belah mana.. hehe.. good idea..

    ReplyDelete
  3. Peralatan Irfan pun husna letak dlm 1 bakul...kemas n senang nak cari...xde bersepah..hakimi pakai pet pet gak ke? irfan pun pakai petpet gak..hehe

    ReplyDelete
  4. mak sy pun guna bakul jugak dulu kak.. senang nak pergi mana2.. terus angkat je bakul tu. tapi kalau bakul tu lupa maka lupa lah semuanya.. haha

    ReplyDelete
  5. Aniq pun ada bakul brg dia..tp besar sikit pd ni.letak lampin sekali..

    ReplyDelete
  6. dah lama takde bakul camni... anak2 akk da besa semuanya....

    ReplyDelete
  7. hijau...nice! ayu sukkaaa daiso..

    ReplyDelete
  8. mudah dibawa kemana-mana..gituuu :))

    ReplyDelete
  9. macam gini lah senang jijah... lgkap.. xyah kelam kabut cari time nak guna

    ReplyDelete
  10. snng kan. nmpak terang terang. kalau x jumpa siap le. hihi

    ReplyDelete
  11. yup. guna bakul macam ni lagi mudah.. akak-akak Ros pun guna bakul je.. hihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!