Keluarga Kecilku Di Kundasang Tengok Gunung Kinabalu

by - 6:18:00 PM


Tinggi tinggi gunung kinabalu..



tinggi lagi sayang mama sama kamuu hakimi :)


untung hakimi anak sulung.. kecik-kecik lagi dah naik flight dah merata mama n papa bawa dia pergi jalan-jalan sampai ke sabah tuuu~~

mentang-mentang dah tinggal sabah haruslah bawa si kecik ni pergi jalan-jalan..nanti bila hakimi besar dia boleh tengok gambar yang dia dah pergi kundasang tengok gunung kinabalu.. hahahaha :p

Dulu berdua.. kini bertiga.. Alhamdulillah.. keluarga kecikku :)


kalau nak tengok gunung kinabalu jam 6am macam gambar di atas...
sampai hakimi lena lagi di pangkuan mama :p


sejuk sangat masa ni.. 19darjah celcius!




mama hakimi yang makin cantik! muahaha :p macam tak caya kaoo aku ada anak...kohkohkoh



keluarga bahagia :) sayang keluarga kecilku ini ^___^




hakimi makin pandai bergaya dan posing! i love u hakimi zaim!!



Alhamdulillah..Terima kasih Allah atas peluang ini.. Peliharalah rumahtanggaku dan keluargaku ni sampai ke JannahMu Allah Ya Rahman Ya Rahim! 



You May Also Like

13 insan comel komen

  1. seronoknya hakimi kecikⁿ dah naik flight ke sabah ye..lagi seronok sebab family bersama :)

    ReplyDelete
  2. Kimi makin besar..makin boolat

    ReplyDelete
  3. teringinnya nak jln2 g kundasang.. macam canti jer.. jijah nampak semakin bahagia lah :)

    ReplyDelete
  4. kimi comel!! bertuah kimi, kecik2 lagi dah pergi jenjalan..

    ReplyDelete
  5. cantek kan tmpt ni .. hakimi pun bolat sajo siap ade dimple cantek ...

    ReplyDelete
  6. Assalam, cantik pemandangan nya... anak penyeri rumah tangga...jagalah dengan baik...ramai lagi yang tak dapat zuriat...yang teringin kan zuriat..so yang dah ada jagalah amanah ini dengan baik...

    ReplyDelete
  7. Semoga sis bahagia sentiasa bsama suami dan anak tcintaa :) Aminnnn,

    ReplyDelete
  8. Nnti boleh minta hakimi bw sy jln2 tgk gunung kinabalu. Hehe

    ReplyDelete
  9. seronok hakimi dapat jalan2..

    ReplyDelete
  10. jijah, mainkan badan camni.. dah cun... tu pun kalau dapat la jijah.. sbb akak dulu lps kawen pun dpt gak berat ideal.. tapi dah lama2 duk turun balik ke angka 4... adehhhh.. spesis susah nak naik berat camnilah gayanya

    ReplyDelete
  11. Pecaya lah jijah oiiii.kamu ad anak dh :p hahaha..bjln sakan ye kimi

    ReplyDelete
  12. Masih slim cntik mama kimi
    aamiin

    ReplyDelete
  13. jijah masih seperti dulu... hehehe :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!