Bermulalah Tinggal Berdua Bersama Hakimi :(

by - 8:00:00 AM


Tak lama lagi nak naik sekolah... dan semalam juga adik ipar balik semenanjung setelah sebulan sepanjang cuti sekolah dia jaga hakimi.. 
masa SIL (sister in law) ada.. suami belayar.. dapat la uruskan keje rumah..
tapi ni bila takde kena uruskan rumah secepat yang boleh masa hakimi tidur..lebih lebih lagi kita ni seorang yang bekerjaya.. emm -_-




hari ni suami belayar... dan bermula lah hari ni tinggal berdua dengan hakimi.. 
memang akan jadi SUPERMAK la nanti ni...nak uruskan hakimi sorang-sorang...
in shaa Allah mudah-mudahan hakimi anak yang soleh lagi baik ni senang di uruskan...Amin...


p/s: jangan nak samakan daku dengan korang kerana daku menguruskan anak dan rumahtangga sendiri dengan ketiadaan suami belayar berminggu2. duduk kat sabah pula dengan keluarga jauh..korang boleh la ada suami di rumah jaga anak bila buat keje rumah.. suami korang outstation pon tak lama... emmm annoying betul!!


You May Also Like

29 insan comel komen

  1. inshaAllah semua akan baik2 je.. ;)

    ReplyDelete
  2. i feel u.. pernah duduk berdua dengan anak waktu hus kerja offshore tp alhamdulillah dh transfer kerja darat sekarang.. mmg banyak cabaran, but ur sooo gonna be supermak! huuu, all the best..

    ReplyDelete
  3. Takpe...kimi temankan...nanti dating bedua je ngan kimi

    ReplyDelete
  4. kesiannya..sorg2 jga anak, xmudah.tp insya Allah, hakimi mudah dijaga..amiin..

    ReplyDelete
  5. Moga Jijah berjaya menghadapinya.. Ye, Hakimi anak yang soleh dan Insyaallah Jijah dapat menguruskan dengan baik...
    Ayat last tu, Ros memahami!

    ReplyDelete
  6. Baby Hakimi jadi anak yang baik...tolong ibu kemas rumah yer...

    Dont be stress Jijah...u will be fine...think positive sebab nasib setiap orang tak sama..dah terpilih kan...


    x0x0 ^___^

    ReplyDelete
  7. Kagum dengan Jijah. moga terus sabar & kuat semangat. jijah mmg supermommy!!!!

    ReplyDelete
  8. sabar kak jijah.. huhu
    kak jijah boleh!

    ReplyDelete
  9. alololo.. xpe2...
    isteri yang kuat. :)

    ReplyDelete
  10. jijah bolehhh..insyaallah...
    Allah xkan bagi sesuatu yang kita xmampu buat..insyaallah..

    ReplyDelete
  11. tough nye jijah jaga kimi sorg2..bkn semua org boleh buat tau! :)

    ReplyDelete
  12. sabar eh kak...tenang je.de pa2 dtg je ruma eca.xjauh pun :D

    ReplyDelete
  13. @Sya Nadia in shaa Allah hakimi mudah di jaga..

    ReplyDelete
  14. @ros_reeza Amin.. mudah2an hakimi senang di di uruskan..

    ReplyDelete
  15. @Norhazlina Mohd. Zaki tq sis.. yer.. nasib semua orang tak sama.. bersabar la wahai azizah..

    ReplyDelete
  16. @IMaH doakan jijah terus kuat semangat yer..

    ReplyDelete
  17. @nabila azmi jijah boleeh.. jijah kuat.. in shaa Allah..

    ReplyDelete
  18. @S. Faezah yeker... kalau macam tu.. Alhamdulillah jijah kuat hadapinya..

    ReplyDelete
  19. @Eca Dwinky Asha tq eca! pape akak contact eca yer..

    ReplyDelete
  20. Inshaallah dipermudahkan ye jijah :)

    ReplyDelete
  21. in shaa Allah jijah. jijah kuat
    jijah, habis tu masa jijah g keja bby hantar mana ?

    ReplyDelete
  22. hopefully semua baik baik je.jijah kan supermak..pasti boleh punye..sabar tau jijah pasni leh stay semenanjung dapat rasa semua tu :)

    ReplyDelete
  23. Hihihi...annoying tau...insya Allah akn dpermudahkan jijah..kuat ye dear....klu x..join je hakimi golek2x..senang cite.hahaha

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!