Monday, December 23, 2013

Majalah Pa&Ma Majalah Kegemaran Sekarang!


Kalau dulu sebelum mengandungkan hakimi rajin baca Majalah Mingguan Wanita..
mula jer preggy beli Majalah Pa&Ma pula.. almaklumlah timba ilmu2 preggy masa tu...



pertama kali melalui pengalaman mengandung.. kurang ilmu.. maka majalah Pa&Ma menjadi rujukan untuk dapat banyak informasi mengenai alam keibubapaan ni.. memang banyak membantu jijah mempersiapkan diri dari segi fizikal dan mental dalam mengandung, bersalin mahupun setelah melahirkan..

Terima kasih pada majalah ini kerana banyak ilmu yang di peroleh sepanjang hamil, bersalin dan sekarang menikmati alam ibubapa yang sangat seronok!



*harga majalah ni kat sabah RM11.80 berbanding RM7.50 di semenanjung! huuuu pasrah~~*


19 comments:

  1. suka majalah pa ma gak... sebb ada byk gambar bby kiut.... geram tengok...

    ReplyDelete
  2. Dulu selalu baca time pregnant....

    ReplyDelete
  3. wahh..da bertukar la ni ya hehe :)

    ReplyDelete
  4. banyak membaca tambah ilmu kan, tapi pengalaman kita dlm membesarkan anak adalah ilmu paling berharga =)

    ReplyDelete
  5. jijah joinlah pertandingan majalah pa&ma yang online punya

    ReplyDelete
  6. hurm... lame tak beli majalah pa & ma.. kene start beli balik nih.. hurm..byk rujuk dgn pengalaman org je...huhuhu..

    ReplyDelete
  7. akak pun suka majalah ni walaupun belum ada rezeki anak lagi. suka baca hehe :) doakan ek. Aamiin !

    ReplyDelete
  8. stress kan kak kt sabah sarawak.. novel/majalah lagi mahal dari kat semenanjung.. nangis!

    ReplyDelete
  9. walaupun anak anak akak dh besar akak tetap beli majalah pama nih..

    ReplyDelete
  10. byk info boleh dpt kan.. best best..

    ReplyDelete
  11. masa preggy beli 1 je , lps tu xbeli da..mak cik pos je buku2 ttg ibu2 hamil..hehe..

    ReplyDelete
  12. ciksu pulak start langgan majalah pa & ma masa jadik bbysitter dulu. lpas dh x jdi bbysitter. xda la beli.. kadang kadang ciksu belek isu dulu. kalau blom pernah ada dlm simpanan bru ciksu beli. hihik.
    tapi skrg dh start beli blk. sbb tergoda tgk cover si kembar

    ReplyDelete
  13. banyak info yg menarik kat dalam ni...sama macam akak dulu lepas anak kedua dah tak beli dah... ulang balik baca yg lama huhu

    ReplyDelete
  14. dulu suka ngat sekranganni dah tak belipun...

    ReplyDelete
  15. Of course lah bertukar majalah selepas bertukar status kan..hehe..banyak info parenting dalam ni.

    ReplyDelete
  16. mesti dh bnyk ilmu tu... bleh la share2 skit kat sini ilmu keibubapaan tu

    ReplyDelete
  17. akak pun suka majalah ni.. masa prgnant alisha n lps bersain mmg selalu beli.. tp skrg dh lama xbeli.. hihi

    ReplyDelete
  18. memang banyak ilmu yg boleh kita dapat. banyak juga beza harganya... tapi nak buat macam mana kan....

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!