Monday, December 30, 2013

Si Lesung Pipit Mama!


Makin hari makin comel anakanda zulhakimi zaim ni...



makin bulatt, sihat dan semangat anak soleh mama ni,,, geram je tengok telatah dia hari hari..
Alhamdulillah membesar dengan sihat depan mata mama ^__^


dah pandai meniarap.. tidur pun kekadang mengiring dan meniarap.. hobi sekarang suka hisap jari... air liur menyembur2 buat buih..



pemanis wajah! memang betul kata orang kecacatan anggota yang paling cantik ialah lesung pipit! lihatlah betapa dalamnya lesung pipit hakimi.. 
sangat comel okeh..! muahaha :p


moga hakimi membesar jadi anak yang soleh.. dengar kata mama dan papa dan moga berjaya menjadi anak yang bijaksana dunia dan akhirat.. Amin...



17 comments:

  1. Amin... geramnya tengok lesung pipit dia. Nak cop buat menantu lar~ hihihi

    ReplyDelete
  2. alolo. ciksu suka bby ada lesung pipit..
    itulah kelebihan lesung pipit .
    alhamdulillah.
    ada petua ke kalau nak anak ada lesung pipit ni ?

    ReplyDelete
  3. betol betol..lesung pipit tu org kata slh satu kecacatan...tpi yg tu yang comel =)

    semoga hakimi sihat membesar =)

    ReplyDelete
  4. sape tak geram tengok bby sendiri kan? rasa nak geget2, hheee

    ReplyDelete
  5. yeay! boleh lah geng dgn hakimi ni, ada lesung pipit.. hehe

    ReplyDelete
  6. @QasehnyaRania takde petua ciksu.. keturun jijah n suami xde lesung pipit pon.. mgkin jijah suka tengok gambar2 baby masa mengandung dulu

    ReplyDelete
  7. comeynya haqimi..
    geramm tengok pipi

    ReplyDelete
  8. lah haiiii.. melting tau auntie tengok lesung pipit tu.. rasa nak gigit.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. omei sgttttt.hehe
    ade lesung pipi ikut sapele ni.hehhee

    ReplyDelete
  10. masha Allah.. pipi tembam pastu ada lesung pipit.. anak memang penyejuk mata.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. makin membulat dah anak bujang jijah ni ha..lesung pipit pemanis tu..comel

    ReplyDelete
  12. comel betoi hakimi ni.. kak ina duk berkenan lesung pipit ni mmg manis sape yg ada :)_

    ReplyDelete
  13. Amin...hakimi anak yg baik lg ensem...hihihi

    ReplyDelete
  14. Salam perkenalan...tomeynya dia...grm tgk...singgah la blog cik nat nnt yea...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!