Friday, December 6, 2013

Misi Mengkayakan Daiso!


Balik je Sabah.. misi menkayakan DAISO kat 1BORNEO tu!!
kalau ada kedai RM2 dan Mr DIY kat sabah ni dah lama daku mengkayakan KEDAI RM2 dan Mr DIY pula! kohkohkoh
*ehh ke daku tak tahu kedai rm2 n Mr DIY ni ada kat sabah??*

oh obses sungguh dengan barang2 Daiso semuanya RM5!
kalau masuk Daiso akan belek satu persatu bahagian punya la lama!  muahaha :p


biarpun sekadar rumah sewa.. haruslah di hias kan..
shhhh hias la sangat! hohh


buku,marker tu beli sebab nak masuk keje tak lama lagi... :p


rak pink siap partition lagi... konon nak susun atur losyen, ubat-ubatan..

grr!! daku tak boleh masuk DAISO! rambang mata weii~~ semua nak beli padahal tak penting pongg! gerammmmmm!


18 comments:

  1. daiso kt sabah ek jijah? mmg rambang mata kan? geleng pale cik abang tgk mata isteri terbuntang tengok barang! hoho

    ReplyDelete
  2. wah...dah ada kedai rm5 lak...
    husna pun suka masuk kedai yg rm2 tu...

    ReplyDelete
  3. sis, sy pon mcm tu..sampai jeling2 hubby tengok bakul penuh..

    ReplyDelete
  4. haha..samelah kita suke kayakan daiso..memang lama lah dok dalam tu belek satu² brg..pantang masuk,mesti beli..hehe..partition tu nak pink jugak ye jijah..

    ReplyDelete
  5. Kt swak ni mcm tkde lg daiso. Huhu.

    ReplyDelete
  6. akak masuk mr diy,beli mainan utk anak je..hehehe

    ReplyDelete
  7. CF pon suka shopping kat daiso. hehe.

    ReplyDelete
  8. Akak.suka daiso.sebab barang comey2.mr diy pun akak suka jugak.tp kt sabah x ad lg rasanya.biasanya bl toys ank kat sana sebab murah.beli yg mahai pun kena campak jugak

    ReplyDelete
  9. sy pon gila daiso gak! rasa semua nak kaut..hihihi

    ReplyDelete
  10. Sy kalau pi mesti beli barang...rambang mata

    ReplyDelete
  11. Sy kalau pi mesti beli barang...rambang mata

    ReplyDelete
  12. akak tingin nak g daiso tp kat sini takda... byk benda nak beli ni.. sbb byk duk baca entry org g beli brg kat daiso.. ahhahha

    ReplyDelete
  13. Wahh borong la kak zizah ye ^_^

    ReplyDelete
  14. Haha...standard.perempuan dgn brg comel2x tak blh dipisahkn..ditambah murah.lg la....

    ReplyDelete
  15. rasanya kat kk tu ada kedai RM2.tapi tak taulah ada lagi ke tak.akak dulu pun suka sgt beli brg kat kedai mcm ni..berbaloi..hehe..

    ReplyDelete
  16. Dekat tmpt ciksu ada satu.dlm jusco AU2, setiawangsa

    ReplyDelete
  17. @IbuNoey cer ingat balik kak... hahaha :p

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!