Alahai Digi Jay Park Dah Metered | ♥Cik Azizah♥

Saturday, May 19, 2012

Alahai Digi Jay Park Dah Metered






Patut lah BE Digi Jay Park Showcase berjoget tak serancak dulu
rupanya tanda tanda nak metered..
lebih kurang dua minggu je boleh bertahan. kuikuikuikui



walau apa pun tq nuffnang sudi hadiahkan BE Jay Park ini. 
boleh bagi BE lagi ni yer..ngehngehngeh

earning yang terkumpul RM9.47. Alhamdulilah rezeki juga tu sape nak bagi kan  :)



24 doakan kimi jadi anak soleh :):

Princess Solehah said...

:) saya punya..baru RM3.50 hehe...lepaslah nak makan nasi ayam hihi

ayut said...

yeay..jijah dapat jugak RM9.40!hahaha :) Alhamdulillah...

sissyira said...

salam

wow, rezeki tu...murah benor...



jemput joint contest syira :


http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

sis92 said...

huhu awat sis tak dapat mencik2 :P

azizah :) said...

@Princess Solehah ok la tu ada je nuff nak bagi.. dr xde langdung..hehe

azizah :) said...

@ayutkihkihkih Alhamdulilah..

azizah :) said...

@sissyira Alhamdulilah rezeki jugak ni :)

azizah :) said...

@sis92 ala.. nanti ada juga BE tu sis..sabar yer..

Eza Boom Boom said...

byk tu dear... Alhamdulillah :)

azizah :) said...

@Eza Boom Boom rezeki..syukur :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

rezeki tuh...:D same la kita dear...takpe2, sikit2 lama2 jadi bukit...insyaallah.

azizah :) said...

@YaYaNsMuM a.k.a YM InsyaAllah rezeki ada je di mana2..

teha said...

rezeki murah tu.. hehehe :)

shida'R said...

sama lah jiejah huwaaaaa ;(
tp tp ttbe td cek dapat BE baru yay =)

-SUPERGIRL- said...

tahniahhh kak jijahh .. doakan mee dpt BE jugak ehh :)

azizah :) said...

@tehaAlhamdulilah ada lah sikit :)

azizah :) said...

@shida'R tahniah shida..rezeki shida dulu..hehe

azizah :) said...

@-SUPERGIRL- moga nuffnang murah hati bagi mee banyak2 BE..insyaAllah :)

Cik tikah said...

cik tikah dh lama x tgok nuff. tahniah kak!

azizah :) said...

@Cik tikah hehe tq yang..tak tengok mesti berbukit2 BE tu..hehe

Azhafizah[フィザ] said...

alhamdulillah..murah rezeki jijah.

azizah :) said...

@Azhafizah[フィザ] Alhamdulilah.. siapa nak bagi kan..

Myra Jay said...

Banyak jugak tu, MJ rasanya RM5++ kot.. Jap lg kul 11am publish :)

azizah :) said...

@Myra Jay hehe Alhamdulilah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2011-2013 Reserved to Cik Jijah's Blog's
Design by Azhafizah.Com