Wednesday, May 9, 2012

Wordless Wednesday [19]- Tangan..









17 comments:

  1. hehe..betul la jijah, ramai yg camtu. Tp kan linda lg suke kalo parent nk peluk ke, nak pgang tgan ke..barula nmpk keluarga bahagia..:)

    ReplyDelete
  2. korn relaks jer pegang tgn mak even dalam mall

    ReplyDelete
  3. hihi,ada gmbr ni..xpublish g..btoi gak tu kan..

    ReplyDelete
  4. a'ah kan tak pernah pulak terfikir.. tapi memang betul kot.. kenyataan.

    ReplyDelete
  5. HAHA..TERBAIKK LAH KARTUN NI..;)

    ReplyDelete
  6. pegang la yang halal sahaja. :)

    ReplyDelete
  7. hahahaha.....takdelah mcm tu, mak yg taknak pegang kite, rimas katanya T__T sadis2

    ReplyDelete
  8. eca suka pgg handbag mama je.muahaha :P

    ReplyDelete
  9. Heheee, macam tu la lumrah kan, bila dah sah taknak, yg taksah tula yg nak.. :)

    ReplyDelete
  10. ade plak huhu...shida xmcm tu..ngn mak la peluk2 lg hehee..

    ReplyDelete
  11. hoho...pegang tgn mak sendiri pun nak malu...apolah

    ReplyDelete
  12. Sekarang ramai yang macam tu, kan. :)

    ReplyDelete
  13. rasanya anak lelaki je kot malu mak pegang tgn..anak pompuan ok jer..

    ReplyDelete
  14. tgk gmbr tu teringat kat adik.. kalau keluar dgn family suka sakat adik yg paling kecik.. bila kakak2 dia masing2 dah pegang tangan mak dan ayah, tgk2 dia dh merajuk sebab xda siapa nk pegang tgn dia.. hehe

    ReplyDelete
  15. janganlah begitu..sedih mak tu..pgg tangan kan lebih erat ikatan tu.^__^

    ReplyDelete
  16. sayangi lah mak kita :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!