Thursday, May 31, 2012

Jauh Perjalanan Kurang Sihat


Selepas 11jam perjalanan dari Port Dickson ke Kuala Terengganu semalam 
dengan sesatnya. akhirnya sampai juga ke negeri ini.
almaklumlah first time datang sini. huhuhu

Long journey.. 
selsema,batuk,sakit tekak,sakit pinggang satu pakej serang!
seksa betul bila tak sihat ni kan..
huhuhu

hari ni nak lepak lepak rumah adik je.
esok nak ke Kelantan untuk hadiri majlis kahwin kawan baik jijah pula.
hari sabtu baru nak pergi Taman Tamadun Islam.
doakan kesihatan jijah bertambah baik yer..

sayang korang!



kat sini line slow.. wuaaaaaaaaa


22 comments:

  1. klu tak sihat mmg tak besh gi berjalan ..... rasa nk balik rumah tido je ....

    ReplyDelete
  2. alahai...bercuti dengan package plak dah..
    smga cpt sembuh ye jijah :)
    bjalan sakan sudah kamu yer!hihi

    ReplyDelete
  3. moga cepat sembuh, tak syok la kalo jalan2 tapi badan tak sihat... gi makan ubat... ni sakit biasa kan jijah? bukan 'sakit' ada pape ke??? hehehe.... take care Jijah!

    ReplyDelete
  4. @Khumaera Ismail aka Mariam Ismail dah sis.. jijah makan panadol actifast. ni ok sikit..

    ReplyDelete
  5. @eima tahu pon sis.. mmg duk lepek kat bilik je..huhuhu

    ReplyDelete
  6. @ayutlom sempat jalan lagi yang.. dah kena demam... huhuhu

    ReplyDelete
  7. @eMMesakit biasa kot kak.. hahaha bentan ni..huhuhu dah makan ubat dah..

    ReplyDelete
  8. selamat enjoy di ganu kita jijah..jangan lupe ole ole..kalau tak larat,rehat dulu..dah ok baru jalan2 ye..

    ReplyDelete
  9. @Azhafizah[フィザ] baik syg...nak jalan jauh kena banyak berehat kan...huhuhu

    ReplyDelete
  10. alooo ciannya jijah..

    makan ubat k...nt elok la tu :)

    pss : aah nt ajak abg seafarer honeymoon kat bukit tinggi ea..hihi

    ReplyDelete
  11. jiejah jgn lupa mam ubat yer..~

    ReplyDelete
  12. Fuh.. Terbaik la sampai 11 jam.. huhu.. get well soon k.. =)

    ReplyDelete
  13. jijah..get well soon
    ke ade pape..x sihat ni..;)

    ReplyDelete
  14. @Juliet_iRa~" hehehe nanti nak ajak la kalau dia balik darat..ngee~

    ReplyDelete
  15. @shida'R dah mam dah.. jijah dah sihat.. Alhamdulilah.

    ReplyDelete
  16. @Mr. Doctor jauh giler..bentan tau! huhuhu tapi ok dah.

    ReplyDelete
  17. @Nens Collection ala sis.. xde nampak ape2 lagi..huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!