Jauh Perjalanan Kurang Sihat

4:00:00 PM 22 Comments A+ a-


Selepas 11jam perjalanan dari Port Dickson ke Kuala Terengganu semalam 
dengan sesatnya. akhirnya sampai juga ke negeri ini.
almaklumlah first time datang sini. huhuhu

Long journey.. 
selsema,batuk,sakit tekak,sakit pinggang satu pakej serang!
seksa betul bila tak sihat ni kan..
huhuhu

hari ni nak lepak lepak rumah adik je.
esok nak ke Kelantan untuk hadiri majlis kahwin kawan baik jijah pula.
hari sabtu baru nak pergi Taman Tamadun Islam.
doakan kesihatan jijah bertambah baik yer..

sayang korang!



kat sini line slow.. wuaaaaaaaaa


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

22 insan comel komen

Write insan comel komen
5/31/2012 4:13 PM delete

take care jijah.jgn lupe mam ubat. =)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/31/2012 4:20 PM delete

klu tak sihat mmg tak besh gi berjalan ..... rasa nk balik rumah tido je ....

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/31/2012 4:35 PM delete

alahai...bercuti dengan package plak dah..
smga cpt sembuh ye jijah :)
bjalan sakan sudah kamu yer!hihi

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
5/31/2012 6:40 PM delete

moga cepat sembuh, tak syok la kalo jalan2 tapi badan tak sihat... gi makan ubat... ni sakit biasa kan jijah? bukan 'sakit' ada pape ke??? hehehe.... take care Jijah!

Reply
avatar
5/31/2012 7:08 PM delete

get well soon dear :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/31/2012 9:21 PM delete

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail dah sis.. jijah makan panadol actifast. ni ok sikit..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/31/2012 9:22 PM delete

@eima tahu pon sis.. mmg duk lepek kat bilik je..huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/31/2012 9:26 PM delete

@ayutlom sempat jalan lagi yang.. dah kena demam... huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/31/2012 9:30 PM delete

@eMMesakit biasa kot kak.. hahaha bentan ni..huhuhu dah makan ubat dah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/31/2012 9:31 PM delete

@Eza Boom Boom :) insyaAllah.. tenkiu syg..

Reply
avatar
5/31/2012 10:22 PM delete

selamat enjoy di ganu kita jijah..jangan lupe ole ole..kalau tak larat,rehat dulu..dah ok baru jalan2 ye..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/31/2012 10:37 PM delete

@Azhafizah[フィザ] baik syg...nak jalan jauh kena banyak berehat kan...huhuhu

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
6/01/2012 1:08 AM delete

alooo ciannya jijah..

makan ubat k...nt elok la tu :)

pss : aah nt ajak abg seafarer honeymoon kat bukit tinggi ea..hihi

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
6/01/2012 1:10 AM delete

jiejah jgn lupa mam ubat yer..~

Reply
avatar
Mr. Doctor
AUTHOR
6/01/2012 5:31 AM delete

Fuh.. Terbaik la sampai 11 jam.. huhu.. get well soon k.. =)

Reply
avatar
6/01/2012 9:32 AM delete

jijah..get well soon
ke ade pape..x sihat ni..;)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/03/2012 10:20 PM delete

@Juliet_iRa~" hehehe nanti nak ajak la kalau dia balik darat..ngee~

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/03/2012 10:20 PM delete

@shida'R dah mam dah.. jijah dah sihat.. Alhamdulilah.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/03/2012 10:21 PM delete

@Mr. Doctor jauh giler..bentan tau! huhuhu tapi ok dah.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/03/2012 10:21 PM delete

@Nens Collection ala sis.. xde nampak ape2 lagi..huhuhu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!