Wordless Wednesday [18]- Tanggungjawab Suami

8:30:00 AM 12 Comments A+ a-





betapa besarnya tanggungjawab suami :)



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Myra Jay
AUTHOR
5/02/2012 8:40 AM delete

Tggjwb suami mmg besar, tapi tak salah kalau isteri nak membantu meringankan beban suami..

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
5/02/2012 8:46 AM delete

haah kan..memang banyak tggungjawab suami, sbb tu isteri pon kene bertolak ansur dan tolong suami kalo berkemampuan..:)

Reply
avatar
CikMai
AUTHOR
5/02/2012 8:55 AM delete

tak salahkan isteri bantu ringankan , berat sama dipikul ringan sama dijinjing,hehehek,,,

Reply
avatar
aisyiashraff
AUTHOR
5/02/2012 9:07 AM delete

tapi sekarang ni..perbelanjaan lagi tinggi dari pendapatan..jadi si isteri harus bantu membantu..barula bhgia..huuhhu :)

Reply
avatar
5/02/2012 9:17 AM delete

bukan mudah nak bergelar SUAMI kan..

Reply
avatar
azam
AUTHOR
5/02/2012 9:22 AM delete

isteri boleh bantu jika mahu....

hehehehe

Reply
avatar
Mummy Adriana
AUTHOR
5/02/2012 9:29 AM delete

itu lau tak sedar jugak si suami tak taula nak cakap :)

Reply
avatar
AmoyCincai
AUTHOR
5/02/2012 11:20 AM delete

urm..besar sgt2....insyaallah kalau dpt isteri berkerja..blh la membantu kan..hehe

Reply
avatar
sis92
AUTHOR
5/02/2012 12:14 PM delete

huhu sebab tu pempuan sekarang kena keje jugak ..sekurang-kurangnya dpt bantu suami

Reply
avatar
5/02/2012 6:05 PM delete

besar tanggungjawab..kene hargai jasa suami ni

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
5/03/2012 12:46 AM delete

baru suami namanya kalo dia lgkap penuhi semua keperluaan tu ^_^

Reply
avatar
5/03/2012 5:47 PM delete

kena saling bantu membantu.baru saling melengkapi :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!