Tips Jadilah Pasangan Hebat


1. Jadi insan yang bijak baik dalam pemikiran,pertuturan dan perbuatan.
2. Pandai mengambil hati dan menghiburkan pasangan.
3. Bantu pasangan mengurus rumah tangga dan anak anak
4. Selalu ada di belakang pasangan, memberi sokongan moral dan kewangan
5. Menjaga kebajikan pasangan dan anak anak
6. Mengambil berat terhadap keluarga mentua
7. Berpenampilan menarik dan sopan
8. Menjaga maruah diri dan keluarga
9. Sentiasa mendoakan kesejahteraan keluarga.


InsyaAllah anda adalah pasangan yang hebat!


Previous
Next Post »

27 insan comel komen

Write insan comel komen
5/28/2012 8:37 AM delete

Eza masih berusaha menjadi pasangan yang hebat untuk bakal suami :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/28/2012 8:53 AM delete

thanks jijah.. suke kongsi tips :)

Reply
avatar
5/28/2012 9:07 AM delete

tq jijah..
sama2 kita amalkan ek..;)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
5/28/2012 9:47 AM delete

Insyaallah..:)

Reply
avatar
Fienazzuki
AUTHOR
5/28/2012 9:58 AM delete

oucch.....
<3<3<3

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
5/28/2012 10:12 AM delete

tq bagi tips kak jijah. baru bukak kad jmputan akak :(

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
5/28/2012 11:31 AM delete

insyaAllah.. semoga kita dpt jadi pasangan hebat utk pasangan kita..

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
5/28/2012 2:09 PM delete

thankz jijah..tips2 jijah share semua best n berguna.,..:)

Reply
avatar
CikMai
AUTHOR
5/28/2012 2:24 PM delete

insya Allah. nice tips :)

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
5/28/2012 2:27 PM delete

Jijah sihat?
moga kite menjadi isteri yg hebat kepada suami kita...InsyaAllah....

Reply
avatar
5/28/2012 4:45 PM delete

amin.. moga kita sama2 menjadi yang terhebat untuk si DIA (^___^)

Reply
avatar
5/28/2012 6:03 PM delete

nice sharing tips ^^

*blom bjumpa yg sesuai, hukk...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/28/2012 8:01 PM delete

@eMMejijah sihat sis... moga sis n baby sihat2 yer.. InsyaAllah moga kita di kalangan isteri terhebat tu!

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
5/29/2012 12:19 AM delete

terbaiklah blh bt rujukan nih ^_^

Reply
avatar
-SUPERGIRL-
AUTHOR
5/29/2012 1:15 AM delete

tp kdg2 buat lah hebat stakt mane pn tetap salah . Huk

Reply
avatar
5/29/2012 5:26 AM delete

kak jijah! rinduuu akak sesangat. lama tak datang jenjalan sini. btw, nice tips kak! takpe,lella baca dan ingat,nanti dah sampai masa, lella praktik kan ehh. ecewahh. hihi. missyou, take care kak! muachh <3

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/29/2012 7:57 AM delete

@lella lala walaa rindu kamu jugak syg~ nnt dah kawen.. rujuk entry akak ni yer.. miss u too~ take care :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/29/2012 8:51 AM delete

ohsem..!leh jd buku rujukan dah ni.Insya Allah.smga sesame dpt jd yg terbaik utk pasangan.eh,mcm dh kawen je ayut ni :p

sgt sweet ok gmbar kamu itu! :)

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
5/29/2012 1:19 PM delete

insya-Allah 1 hari nanti..heee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/29/2012 3:28 PM delete

@ayutInsyaAllah suatu hari nanti syG~

Reply
avatar
5/30/2012 12:00 AM delete

InsyaAllah..moga moga.^__^

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/10/2013 3:33 PM delete

in shaa ALLAH..aamiin

cute nya model tu :)
semoga kalian bahagia hingga hujung nyawa dik :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/10/2013 4:29 PM delete

@QasehnyaRania tq kak :) moga akak n abg pon berbahagia hingga akhir hayat..

Reply
avatar