Saturday, May 26, 2012

Bella Anak Dr Sheikh Muszaphar Si Puteri Duyung





tengok tak paper Utusan khamis lalu. 
anak Datuk Dr Sheikh Muszaphar, Sophea Isabella yang baru berusia sembilan bulan ni dah menunjukkan keberanian menyelam dan terapung dalam air.


dalam rancangan nona hari tu pun dia menyelam.
bella memang comel. untung kan dapat anak cerdik macam ni. hehe



bella pandai tahan nafas.. hebat!


awesome!


berenang salah satu cara untuk menguatkan jantung dan stamina. jangan risau bayi takkan lemas :P
dari awal la kita patut pupuk minat bayi dalam aktiviti macam ni..
melentur buluh biar dari rebungnya ye tak...
insyaAllah anak kita pasti berjaya juga :))


blog Dr Halina banyak tentang Bella..



19 comments:

  1. Bella..!!!seriously ayut follow bella..hihihi..jadual dy dh mcm jadual org bsar..pnuh dgn aktiviti! :) Ayut pon xreti brenang.Hebat la Bella!Asuhan dr kecik :)

    ReplyDelete
  2. pandainya anak dia....

    ReplyDelete
  3. semoga berisi...kena ektif la...hehe

    ReplyDelete
  4. aweesome . menakjubkan . ^^

    ReplyDelete
  5. Comel kan si bella..cerdik je:)
    nanti jijah ada anak...ajar la camni ehh:)

    ReplyDelete
  6. Comelnya anak Dr Sheikh Muszaphar ni. Kecil2 dah pandai menyelam dalam air dan berenang. hee.

    ReplyDelete
  7. mee yg tukang tgk neh pulak rase lemas .. hahaha

    ReplyDelete
  8. Bella sangat beruntung sebab datang dari ibu bapa yang sangat hebat. sy kagum sgt dgn cara dr.halina didik bella. i wish to follow what dr. halina did once i married and have baby later..

    ReplyDelete
  9. pngajaran utk smua, mse kecik2 ni lg lah kite ajr supaya mereka jd kuat, jreatif & cerdik..so nntbile dh besar, insyaallah diorg xkn mendtgkn msalah kpd family hehhe

    ReplyDelete
  10. kecik2 dah ajar berenang.. 0.0`

    ReplyDelete
  11. hahaa..shida pun xreti brenang..nk bljar dgn bella nih hehee..

    ReplyDelete
  12. wah... bgusnya... kcik2 dh diajar...

    ReplyDelete
  13. aisey, klau sy tengelam trus, hukk...

    ReplyDelete
  14. melentur buluh biar dari rebungnya... hehe

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah..parents hebat..anak jugak hebat.^_^

    ReplyDelete
  16. @Azhafizah[フィザ] mesti la yunk,..tgk la makayah nya pula..hahaha

    ReplyDelete
  17. @Azhafizah[フィザ] mesti la yunk,..tgk la makayah nya pula..hahaha

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!