5 Tahun Usia Cik Azizah's Blog

by - 6:21:00 PM


26 Februari 2015 tak sangka dah 5 tahun berblog.. 



bila baca balik semua entry yang daku kongsi ni tersenyum lebar je dan akan jadi kisah silam yang berharga... nanti bila hakimi atau adik-adik dia dah besar.. mereka boleh baca kisah mamanya dari zaman anak dara sehingga tua. dari dia dan adik2 dalam perut sampai la ke dewasa.. insyaAllah kalau mama panjang umur dan mampu berblog lagi.. ^_________^

jadi daku taknak semua kenangan tu hilang.. nak ingat sampai bila-bila. insyaAllah selagi ada masa terluang daku akan terus berblog.. blogger tegar katakan...ngee~~

seronok berblog ni..dapat ramai kawan.. dapat banyak hadiah dari kawan-kawan.. walaupon hanya kenal di alam maya tapi anda semua sangat mesra!

Alhamdulillah sepanjang 5 tahun berblog, dah dapat RM1340 hasil iklan nuffnang. walaupun tak banyak tapi memadailah dengan pencapaian blog yang tak seberapa ini..tq nuffnang!

terima kasih pada semua yang membaca.. terima kasih pada 4641 followers.. terima kasih pada yang tegar mengomen.. i love u all! still keep in touch ya?...







You May Also Like

11 insan comel komen

  1. wahhh . dh 5 tahun berblog . mesti bnyak pengalaman ni .. selamat maju jaya !

    ReplyDelete
  2. kalo baby ni..dh leh masuk tadika umur 5 tahun ni..

    hehehe

    ReplyDelete
  3. lama dah bertapak.. best2..
    btol tu.. blog kt leh abadikan kenangan.. selain dari catatan buku =)

    ReplyDelete
  4. Good job jijah.....semoga tetus sukses

    ReplyDelete
  5. Semoga jijah rajin menulis blog sentiasa...Hihihihi...

    ReplyDelete
  6. Tahniah yunk....camne lah nak 'rajin'kan diri ni buat entry selalu cam jijah...blh bg tips x yunk? hehe

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah kawan kawan sgt berharga kan jijah.

    ReplyDelete
  8. betul tu. bla tgk entry lama2 rs nk serkup je muka dlm tudung saji ;-)

    ReplyDelete
  9. Semangat juang seorang blogger..at least setiap kenangan tu boleh dingati bila berblog ni Kan..untung jadi blogger anak cucu boleh baca kisah yg lalu..apepun keep in touch

    ReplyDelete
  10. Happy anniversary blog Jijah ;) dah 5 tahun yer.. moga terus maju Jijah!

    ReplyDelete
  11. Happy anniversary blog Jijah ;) dah 5 tahun yer.. moga terus maju Jijah!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!