Senarai Hari Cuti Di Malaysia Tahun 2015

by - 2:00:00 PM


Menariknya di Malaysia ni penuh dengan perayaan berbilang kaum dan bangsa..
bagi yang merancang untuk cuti-cuti malaysia boleh la plan untuk cuti yang tersenarai ini:







Bulan dua ni Tahun Baru Cina akan menyusul..Khamis,Jumaat Sabtu & Ahad. lama tu cuti...apa plan korang???

harap-harap encik suami dapat cuti jugak... boleh rancang pergi jalan-jalan...hehehe




You May Also Like

11 insan comel komen

  1. wahh raya cina lamanya. lama la ahben blk mlka hehehe

    ReplyDelete
  2. Harap jijah jgn xharap..hahaha.ayut xleh cuti sbb tokey dh cuti..tp tu la.xsmua public holiday company amik kan.. :)

    ReplyDelete
  3. bulan depan bertabahlah takde cuti..hehe..xde plan lagi cuti..selalunya cuti balik kg je la jawabnya

    ReplyDelete
  4. seronokkan bila cuti....nantikan keputusan GA jam 10 esok...

    http://www.kisahpondokkecil.com/2015/02/keputusan-ga-syiling-peringatan-jubli.html

    ReplyDelete
  5. Yui yg pntg cuti raya aidilfitri je.. xdelah berebut cuti.miahahah

    ReplyDelete
  6. huhu tahun ni tak de plan nak g bercuti ... :(

    ReplyDelete
  7. thanks sharing kak

    salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  8. jom rancang cuti :) hihi..

    ReplyDelete
  9. cuti sesaje bln februari ni
    dah la baru ni wilayah cuti pat hari..
    selamat bercuti jijah.nk ke mana tu ?

    ReplyDelete
  10. bila dpt kalendar... yg pertama sekali akak tgk mesti cuti raya... hahah

    ReplyDelete
  11. cuti...tp hubby ni x tau dapat cuti berapa lama..ingat dah nak p shopping..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!