Home Progress: Progress Februari 2015

by - 10:26:00 AM


Home Progress: Part 1 Booked
Home Progress: Part 6 Januari 2015
Home Progress: Part 7 Februari 2015


*******************************


Alhamdulillah..rumah nak hampir siap dah. baru lepas melawat site. happy tengok progress rumah sendiri! Dah bersimen..carposh depan pun dah bersimen..lain otw bercat. OMG!! tak sabarnya la..




lantai pun dah siap pasang tile, dinding dapur dan dinding bilik air pun sama.. makin berkobar-kobar nak tunggu rumah ni siap..


ruang tamu

dapur


Kawasan belakang rumah, dah tak ada space tanah..dapur dah terus longkang dan jalan.. tu pasal tarik habis sampai 4 bilik :)

Sekarang ni asyik cari kat internet pasal deko rumah je.. Suka pula tengok Group Dekorasi kt FB. Excited sungguh nak duduk rumah baru. Yelah cantik ke buruk ke rumah sendiri kan...ngeee~~

Doa tak putus putus agar dimurahkan rezeki dan moga rumah idaman ini dapat siap awal tanpa cacat cela.. Amin ya robbal alamin ^____^





You May Also Like

11 insan comel komen

  1. wah bets lah jijah dok rumah baru.hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah dear ... xcited kan ....

    ReplyDelete
  3. : wahhhh... CikAwiens pun buat lawatan tapak 2minggu lepas.. baru nak draft entry... hehe~!
    Seronok nye.. Sama la CikAwiesn skrg suke beli majalah dekorasi.. hehe..!

    ReplyDelete
  4. dah tak lama da ni, senang la sekarang nak g jenguk rumah tu kan..errr...tq sudi jugak pakai handbag tu hihihi

    ReplyDelete
  5. wah bestnya... akak pun tumpang excited... bila la nak ada rezeki umah sendiri plak...

    *nmpk sgt dh lama xsggah sampai dah tukar design blog... sori yer jijah... skrg ni mmg tahap gaban punya malas...hehee

    ReplyDelete
  6. tahniah Jijah.. seronok baca cerita jIjah berkenaan rumah :)

    moga dipermudahkan yer.. moga siap cepat dengan keadaan yang baik :)

    ReplyDelete
  7. seronok ade rumah sendiri boleh deko² :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.rezeki..
    aamiin ;) ciksu pon xcited nengoknya.kepausan utk mendeko tu

    ReplyDelete
  9. nmpk gayanya mcm msk sblm raya je ni ;-)

    ReplyDelete
  10. insya allah, kalau rajin jenguk, cepat2 komlen, x de masalah la rumah tu nanti..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!