Enam CPUV On Going

by - 8:00:00 AM


Masa berdot com dulu punya payah iklan nuffnang ni nak melekat tau. Alhamdulillah sejak bertukar blogspot balik ni sikit2 iklan Cpuv ni muncul.


Walaupun earning tak banyak.. tapi sikit2 lama2 jadi bukit maa.. sabar.. ada rezeki inshaaAllah meningkat la tu kan.



Tq nuffnang.. muahh ciked


You May Also Like

15 insan comel komen

  1. wahhhh tahniah .. nape bila .com tak dpt CPUV ek ...

    ReplyDelete
  2. kenapa masa .com susah nak lekat pulak? Aah akak pun ada beberapa jugak alhamdulillah..Akak baru tau jijah dah balik semenanjung semula..Mesti seronok kan..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, murah rezeki mama jijah :)

    ReplyDelete
  4. @Nurulhuda Abdul Latip & @eima sebab dot com dulu trafik jijah xbanyak..xde dlm google search lagi..huuu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. xpe..sikit2 pun jadi la..

    ReplyDelete
  6. Salam jijah,
    sy nak tanya, hari tu, dlm bulan 11 gitu, sy cash out duit nuffnang, pastu sampai skrg xde pape. Mcm mna ek, firstime cashout nuffnang

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..CPUV ni kadang² xfaham jugak kan..ikut mood nak muncul

    ReplyDelete
  8. @Emma Nyiu emma..try email hantar soalan ke pihak nuffnang..lama dah tu..patut dah dapat dah.. biasa sebulan je

    ReplyDelete
  9. Tahniah Jijah. Takpe, sikit sikit nanti berbukit bukit;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!