Jalan-jalan Pantai

by - 6:51:00 PM



Kata je tinggal berdekatan pantai port dickson tapi jarang nak pergi pantai. Ekeke ;p untuk pertama kali hakimi jejak kaki kat pantai sebenarnya. mamanya malas nak bawa...



Senangnya hakimi ni sebab dah pandai jalan jadi dia jalan menonong dia jelah.. sukanya dia dapat main pasir sambil tengok orang main layang layang..




InshaaAllah bila papa balik cuti nanti kita mandi laut pula ye hakimi..

You May Also Like

12 insan comel komen

  1. hakimi suke letu.Sama mcm pearl.pantang lepas je jauh dia ngangkak

    ReplyDelete
  2. mesti dia seronok tengok air pantai tu..laju je dia berjalan ye..

    ReplyDelete
  3. Best la Kimi..Nanti boleh bawak Ammar sekali..

    ReplyDelete
  4. Hahaha..rasa kalau ayut pon same kot...org jaih beria dtg..yg duk sebelah bertahun baru jejak kot.

    ReplyDelete
  5. syokny Hakimi.. nanti dapat mandi laut, lagi best :)

    ReplyDelete
  6. besnya tgk hakimi dah blh jalan jalan.
    ciksu x sabar nk tgk anak bertuah ciksu jalan..
    skrg dh blh merangkak.. gerammmm je..

    ReplyDelete
  7. akak pun teringin nak bg budak2 ni main pantai.. tp tu la, jauh plak dr opntai

    ReplyDelete
  8. akak pun teringin nak bwk budak2 ni g pantai... tp tu la, jauh plak dr pantai

    ReplyDelete
  9. akak pun teringin nak bwk budak2 ni g pantai... tp tu la, jauh plak dr pantai

    ReplyDelete
  10. aniq pernah pergi pantai,tp x pernah lagi bawa mandi..nak juga pergi nanti..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!