Jalan-jalan Pantai

6:51:00 PM 12 Comments A+ a-



Kata je tinggal berdekatan pantai port dickson tapi jarang nak pergi pantai. Ekeke ;p untuk pertama kali hakimi jejak kaki kat pantai sebenarnya. mamanya malas nak bawa...



Senangnya hakimi ni sebab dah pandai jalan jadi dia jalan menonong dia jelah.. sukanya dia dapat main pasir sambil tengok orang main layang layang..




InshaaAllah bila papa balik cuti nanti kita mandi laut pula ye hakimi..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
2/02/2015 10:48 PM delete

hakimi suke letu.Sama mcm pearl.pantang lepas je jauh dia ngangkak

Reply
avatar
syikin maarop
AUTHOR
2/03/2015 12:35 AM delete

good boy, hakimi :)

Reply
avatar
2/03/2015 2:19 AM delete

mesti dia seronok tengok air pantai tu..laju je dia berjalan ye..

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
2/04/2015 8:11 AM delete

Best la Kimi..Nanti boleh bawak Ammar sekali..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/04/2015 3:31 PM delete

Hahaha..rasa kalau ayut pon same kot...org jaih beria dtg..yg duk sebelah bertahun baru jejak kot.

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
2/07/2015 10:06 AM delete

syokny Hakimi.. nanti dapat mandi laut, lagi best :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/08/2015 11:54 PM delete

besnya tgk hakimi dah blh jalan jalan.
ciksu x sabar nk tgk anak bertuah ciksu jalan..
skrg dh blh merangkak.. gerammmm je..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/09/2015 2:50 PM delete

akak pun teringin nak bg budak2 ni main pantai.. tp tu la, jauh plak dr opntai

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/09/2015 2:51 PM delete

akak pun teringin nak bwk budak2 ni g pantai... tp tu la, jauh plak dr pantai

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/09/2015 2:51 PM delete

akak pun teringin nak bwk budak2 ni g pantai... tp tu la, jauh plak dr pantai

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
2/12/2015 11:36 AM delete

aniq pernah pergi pantai,tp x pernah lagi bawa mandi..nak juga pergi nanti..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!