Beza Otak Lelaki Dan Wanita

by - 8:00:00 AM


Ramai orang perempuan, Keupayaan otaknya lebih menarik dari lelaki.

Dia mampu berfikir tentang 1001 perkara dalam satu masa.
Ini membolehkan dia sangat sesuai mengurus segala-galanya di dalam rumah tangga.

Namun kelemahan dia, dia tidak pandai simpan rahsia. Dia mesti mahu ceritakan kepada seseorang tentang apa-apa sahaja yang mengisi ruang ruang simpanan yang banyak di dalam otak mereka itu.

Bagaimanakah caranya supaya dia masih boleh tetap simpan rahsia, walau dia ceritakan juga kepada seseorang?

Caranya seperti berikut... kohkohkoh





sumber:facebook




You May Also Like

10 insan comel komen

  1. bercerita boleh tp cerita mende yang tidak menjadi buah mulut org satu hari nanti ... hal peribadi klu boleh simpan ketat ... jgn cerita hal suami pd lelaki lain ...... byk dah yg jd kat opis aku ni ... huhu sabo je

    ReplyDelete
  2. Setuju sangat,jijah.akak pun kalau ada apa-apa rasa tak puas hati,ngadu je kat suami.suami mcm dgr je.tapi esok lusa bila tanya balik kat dia,dia tak ingat pun.nampak benar tak dengar sangat apa yang akak cakapkan.

    ReplyDelete
  3. @eima setuju tu kak! bahaya cerita kat org lain ni..

    ReplyDelete
  4. @IbuNoey tp sekurang2nya lega la sikit apa terbuku dlm hati kan kak

    ReplyDelete
  5. ha3..best statement tu...tapi bagus sangat rasanya bila dah luah tu... tak kisah ler dia dengar ke tak..he3

    ReplyDelete
  6. betul..kita ni cerita bagai nak rakk huhu

    ReplyDelete
  7. suami pendengar setia sebenarnya bukan tak nak dengar..hehe..apepun memang cerita kat suami

    ReplyDelete
  8. Hahahaha boleh caya ka ni Jijah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!