Beza Otak Lelaki Dan Wanita

8:00:00 AM 10 Comments A+ a-


Ramai orang perempuan, Keupayaan otaknya lebih menarik dari lelaki.

Dia mampu berfikir tentang 1001 perkara dalam satu masa.
Ini membolehkan dia sangat sesuai mengurus segala-galanya di dalam rumah tangga.

Namun kelemahan dia, dia tidak pandai simpan rahsia. Dia mesti mahu ceritakan kepada seseorang tentang apa-apa sahaja yang mengisi ruang ruang simpanan yang banyak di dalam otak mereka itu.

Bagaimanakah caranya supaya dia masih boleh tetap simpan rahsia, walau dia ceritakan juga kepada seseorang?

Caranya seperti berikut... kohkohkoh





sumber:facebook




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
eima
AUTHOR
2/23/2015 8:53 AM delete

bercerita boleh tp cerita mende yang tidak menjadi buah mulut org satu hari nanti ... hal peribadi klu boleh simpan ketat ... jgn cerita hal suami pd lelaki lain ...... byk dah yg jd kat opis aku ni ... huhu sabo je

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
2/23/2015 2:43 PM delete

Setuju sangat,jijah.akak pun kalau ada apa-apa rasa tak puas hati,ngadu je kat suami.suami mcm dgr je.tapi esok lusa bila tanya balik kat dia,dia tak ingat pun.nampak benar tak dengar sangat apa yang akak cakapkan.

Reply
avatar
2/23/2015 5:37 PM delete

@eima setuju tu kak! bahaya cerita kat org lain ni..

Reply
avatar
2/23/2015 5:38 PM delete

@IbuNoey tp sekurang2nya lega la sikit apa terbuku dlm hati kan kak

Reply
avatar
skuterlady
AUTHOR
2/24/2015 6:03 PM delete

ha3..best statement tu...tapi bagus sangat rasanya bila dah luah tu... tak kisah ler dia dengar ke tak..he3

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
2/25/2015 8:02 AM delete

betul..kita ni cerita bagai nak rakk huhu

Reply
avatar
2/25/2015 12:52 PM delete

suami pendengar setia sebenarnya bukan tak nak dengar..hehe..apepun memang cerita kat suami

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
3/11/2015 9:14 PM delete

Hahahaha boleh caya ka ni Jijah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!