Kan Da Kena Ikat Rambut

8:00:00 AM 8 Comments A+ a-



Hakimi ni jenis rambut lebat dan cepat panjang. Dalam 1 tahun 4bulan ni baru 3 kali gunting rambut nya. sebab masalahnya dia susah sangat nak bagi kerjasama untuk gunting rambut!

Baru2 ni atoknenek bawa pergi kedai gunting rambut. Baru nak duduk atas kerusi dah menangis macam kena pukul. Terus bawa balik je.. 

Tapi kalau papa. Dia lebih suka biar rambut hakimi panjang. Suka rambut macam arjuna fynn jamal katanya. Eh! tu panjang sangat pula tu..



Last2 mama ikat jambul. Haa amik kaoo~~!! gerammm!!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
Hamelia Hamid
AUTHOR
2/02/2015 8:56 AM delete

lain pulak muka hakimi bila ikat tocang macam tu hihi, rambut hakimi mmg lawa, hitam pekat ngan lebat je..

Reply
avatar
2/02/2015 10:21 AM delete

cantik tul kimi neyhhhhh

Reply
avatar
2/02/2015 12:36 PM delete

ikat jadi pokok kelapa camtu pulak ye..hehehe..dah besar sikit nanti senanglah kot nak gunting rambut kimi tak takut dah..hihi

Reply
avatar
2/02/2015 12:45 PM delete

heheh.. blum biasa kot tu taknak bg kerjasama..hihi

Reply
avatar
2/02/2015 10:49 PM delete

huhuh comel.kne buli ye :)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
2/07/2015 10:07 AM delete

alala comelnya.. mama ikat yer, hihi..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/08/2015 11:55 PM delete

lain dah muka hakimi
pasrah j la nak..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/09/2015 2:52 PM delete

hahhah comel sgt kimi nih!!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!