Monday, February 2, 2015

Kan Da Kena Ikat Rambut



Hakimi ni jenis rambut lebat dan cepat panjang. Dalam 1 tahun 4bulan ni baru 3 kali gunting rambut nya. sebab masalahnya dia susah sangat nak bagi kerjasama untuk gunting rambut!

Baru2 ni atoknenek bawa pergi kedai gunting rambut. Baru nak duduk atas kerusi dah menangis macam kena pukul. Terus bawa balik je.. 

Tapi kalau papa. Dia lebih suka biar rambut hakimi panjang. Suka rambut macam arjuna fynn jamal katanya. Eh! tu panjang sangat pula tu..



Last2 mama ikat jambul. Haa amik kaoo~~!! gerammm!!


8 comments:

  1. lain pulak muka hakimi bila ikat tocang macam tu hihi, rambut hakimi mmg lawa, hitam pekat ngan lebat je..

    ReplyDelete
  2. ikat jadi pokok kelapa camtu pulak ye..hehehe..dah besar sikit nanti senanglah kot nak gunting rambut kimi tak takut dah..hihi

    ReplyDelete
  3. heheh.. blum biasa kot tu taknak bg kerjasama..hihi

    ReplyDelete
  4. alala comelnya.. mama ikat yer, hihi..

    ReplyDelete
  5. lain dah muka hakimi
    pasrah j la nak..

    ReplyDelete
  6. hahhah comel sgt kimi nih!!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!