Adakah Hakimi Bertangan Kidal??

by - 3:22:00 PM


Mama dah lama perasan, hakimi kalau buat sesuatu benda banyak menggunakan tangan kiri. Bahkan makan pun tangan kiri. mama dan papa bukannya kidal dan cara kami ajar pun guna tangan kanan. Mama tak kisah sebenarnya kalau tangan hakimi kidal tapi kisah kalau nak makan pun pakai tangan kiri. Tak best la macam tu kan..



Kalau melukis/menconteng begitu la gayanya menggunakan tangan kidal.

Orang cakap bagus seseorang bertangan kidal ni sebab menggunakan otak sebelah kanan yang kemungkinan besar boleh menjadi genius dan mempunyai IQ yang tinggi. 

Dengan penguasaan otak ini adalah dikatakan individu kidal lebih bijak dari segi kreativiti,muzik dan seni berbanding mereka yang menggunakan tangan kanan.

walau apa pun mama tak kisah pun mana-mana..janji hakimi belajar rajin-rajin, dengar cakap dan membesar jadi anak yang soleh. Amin..





You May Also Like

8 insan comel komen

  1. Saya suka tangan kidal..kreatif... =)

    ReplyDelete
  2. Aamiin.

    Saya pun kidal. Eheh

    ReplyDelete
  3. zara pun sama makan suka guna tangan kiri, puas ajar da..huhu tapi bab2 lain pakai tangan kanan..

    ReplyDelete
  4. gilap la bakat hakimi tu ..... mana tau bakal terkenal nanti .... syukur alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. bertangan kidal rupanya kimi ni..

    ReplyDelete
  6. hihi.
    tk pa
    fmily cimsu adik bongsu dgn ayah tgn kidal

    ReplyDelete
  7. hebat org yg bertangan kidal ni...insya allah hakimi pun akan jd org hebat nnt

    ReplyDelete
  8. Adik Ros kidal. Ros doakan yg terbaik buat Hakimi sayang

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!