Limau Mandarin Dan Tahun Baru Cina

by - 3:00:00 PM


Yang seronoknya time nak raya cina ni banyak jual limau mandarin. time ni ramai supplier hantar limau kat pasaraya. 
Bukan orang cina je yang beli..orang-orang kita pun sama. lebih-lebih ayah..berkotak2 dah dia beli. Lebih lebih lagi kalau jenis manis..  hakimi pun suka makan..



Nanti lepas tahun baru cina dah tak jumpa da limau mandarin ni. time ni la nak makan...
betul tak...


Selamat Bercuti korang~~



You May Also Like

9 insan comel komen

  1. Hi, I enjoy reading your site! Is it okay to contact your through your email? Please email me back.

    Thanks!

    Cailyn
    cailynxxx gmail.com

    ReplyDelete
  2. BETUL..LEPAS NI SUSAH LA NA JUMPA LIMAU NI..OPPSS SORY CAPSLOCK PULAK JIJAHH...hihi..sorry...


    errr..tq tau...:) alhamdulillah...rzeki emi thn ni..

    ReplyDelete
  3. Saya pun nyibuk pergi beli banyak2 juga,,hahah

    ReplyDelete
  4. same with my family esp my mum. boleh terliur tengok hehehe www.sophiesm.com

    ReplyDelete
  5. kat dalam peti ais dah penuh dah dengan limau mandarin nii :)

    ReplyDelete
  6. paling best makan kalau dapat yang manis tu..sebiji tak cukup

    ReplyDelete
  7. betul. jijah
    tenkiu tau fm dh sampai
    cimsu bru buka peti masa blk dr kg hri tu

    ReplyDelete
  8. thn lps dpt yg msm thn ni dpt manis2 ;-)

    ReplyDelete
  9. Ros pun banyak makan limau ni hari tu..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!