Limau Mandarin Dan Tahun Baru Cina

3:00:00 PM 9 Comments A+ a-


Yang seronoknya time nak raya cina ni banyak jual limau mandarin. time ni ramai supplier hantar limau kat pasaraya. 
Bukan orang cina je yang beli..orang-orang kita pun sama. lebih-lebih ayah..berkotak2 dah dia beli. Lebih lebih lagi kalau jenis manis..  hakimi pun suka makan..



Nanti lepas tahun baru cina dah tak jumpa da limau mandarin ni. time ni la nak makan...
betul tak...


Selamat Bercuti korang~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
lovesports
AUTHOR
2/18/2015 3:21 PM delete

Hi, I enjoy reading your site! Is it okay to contact your through your email? Please email me back.

Thanks!

Cailyn
cailynxxx gmail.com

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
2/18/2015 5:42 PM delete

BETUL..LEPAS NI SUSAH LA NA JUMPA LIMAU NI..OPPSS SORY CAPSLOCK PULAK JIJAHH...hihi..sorry...


errr..tq tau...:) alhamdulillah...rzeki emi thn ni..

Reply
avatar
CikMai
AUTHOR
2/18/2015 9:39 PM delete

Saya pun nyibuk pergi beli banyak2 juga,,hahah

Reply
avatar
Fina Sophie
AUTHOR
2/18/2015 11:06 PM delete

same with my family esp my mum. boleh terliur tengok hehehe www.sophiesm.com

Reply
avatar
2/19/2015 12:06 AM delete

kat dalam peti ais dah penuh dah dengan limau mandarin nii :)

Reply
avatar
2/25/2015 12:54 PM delete

paling best makan kalau dapat yang manis tu..sebiji tak cukup

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/26/2015 10:30 PM delete

betul. jijah
tenkiu tau fm dh sampai
cimsu bru buka peti masa blk dr kg hri tu

Reply
avatar
3/02/2015 2:46 PM delete

thn lps dpt yg msm thn ni dpt manis2 ;-)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
3/11/2015 9:16 PM delete

Ros pun banyak makan limau ni hari tu..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!