Cuti Tak Pergi Mana-mana Ke??

4:12:00 PM 8 Comments A+ a-





betul juga kan..?? hahahhaa



p/s:  eh korang..apa plan cuti-cuti ni??
i syif malam u ollss...huuu


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
Mialia
AUTHOR
2/19/2015 6:49 PM delete

haha. mcm describe cuti saya je :3 sy dah lama x jln jauh2 .. sob2

Reply
avatar
2/20/2015 12:57 PM delete

Hahaha..this statement made my day.
Paling kerap pergi dapur dalam peti ais.
intai makanan apa lagi yang bole dimakan kan?
Sama ler kita cik jijah:)

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
2/25/2015 8:01 AM delete

saya cuti jaga anak demam je..huhu

Reply
avatar
2/25/2015 12:53 PM delete

kalau tak pergi mana² susahlah dok static je..hehe

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/26/2015 10:32 PM delete

hahaha.ciksu blk kg hri tu

Reply
avatar
3/02/2015 2:45 PM delete

sm laa jg kuar msk blk g dapur

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
3/11/2015 9:15 PM delete

Boleh guna ayat kat atas ni nanti andai asyik diajukan soalan tu . Hihi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!