Monday, May 14, 2012

Akhirnya...Suami Posting Kota Kinabalu Sabah


Hari isnin yang monday blues.. hohoho.. apa tak nya hari ni suami jijah terbang ke Kota Kinabalu Sabah untuk memulakan tugas di sana setelah habis setahun sambung Diploma di Lumut.

Perasaan sedih yang amat menguasai diri. 
harapnya jijah mampu kuatkan semangat bila berjauhan..


suami di Terminal KLIA.


tadi flight suami jam 2 petang. sempat juga jijah jumpa suami di Terminal KLIA. 
rushing juga dari Port Dickson drive ke KLIA. penat.. tapi asalkan berbaloi dapat jumpa. 
lepas ni bulan 10 atau 11 baru suami balik sebab konvokensyen.
kalau tak balik nampaknya jijah kena lah ulang alik ke Sabah. huhuhu


mungkin ada sebab kenapa jijah belum di kurniakan rezeki.
harus mengerti sebab musabab yang Allah turunkan ini..
doakan jijah kuat semangat yer.. dan di kurniakan rezeki lepas ini :)





" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah ,
Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu .
Aku semakin mengerti,
‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..
tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

Amin~~



25 comments:

  1. insyaALLAH jijah..sbr ea.. kuatkan smgt..pasti ada sbbnya..

    ReplyDelete
  2. sabar ye dear jijah... hubby jijah pergi sebab bertugaskan...

    ReplyDelete
  3. sabar ye jijah, senyum slalu..jgn sdh2 =)

    ReplyDelete
  4. Ya Allah,sabar ya jijah.hope jijah sabar.ada bahagia di kemudian hari.

    ReplyDelete
  5. sabar yer syg..... hikmah semua tu.. sb tu blum di kurniakan rezeki sb korang nk berjauhan..insyallah bile dekat nty korg akn dikurniakan rezeki.. cepat2 tukar tau :)

    ReplyDelete
  6. Jauhnye bah.. Awak x mtk tukar posting sane ker? Uwaa.. merana kot pjj nie ;(

    ReplyDelete
  7. pernah lalui PJJ selama 4 tahun..you can do it!!!:)

    ReplyDelete
  8. aka x ikut?? blh jumpa amoy..hhee

    ReplyDelete
  9. semoga jijah dapat menempuh nya dengan sabar..makin jauh makin sayang tau..
    nanti jumpa pun malu2..
    tu yang best tu..heheh

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah mudah-mudahan ada rezeki buat Jijah ye..

    Teruskan usaha tanpa jemu >> Mcm MJ dengan suami tetap berusaha walau dah cecah 2 thn lebih usia perkahwinan :)

    ReplyDelete
  11. hai jijah...dont know why selalu je lepak sini.selalu tengok je..tetbe arini nak mengomen..mgkn sbb bakal jd mothly wife mcm awk kot..takpe,mgkn ad rezeki untuk yg lain :) be strong ea!

    ReplyDelete
  12. hai kak jijah :) sy baru jumpe blog akak..excited nak baca bila tgk header suami akak navy..heee bf sy pun navy..baru 3 bulan keje kat lumut :) selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  13. sy baca banyak entry akak..heee excited je..wahh nurse $ navy..heee samalah kita.. tapi sy belum qualified lagi..tgh tgu bulan depan nak LJM..

    ReplyDelete
  14. jijah..mintak la posting kat sana..sure boleh punye!!!!navy sure lama kalo g sabh sarawak ni

    ReplyDelete
  15. smalaa cam nira...mmg mula2 trasa sgt kkurangan bila dia xda tp lama2 ok dh..kjauhan mgeratkan lg phbugan...=)

    ReplyDelete
  16. Semoga sentiasa sabar & tabah :)

    ReplyDelete
  17. sabar ye jijah.dugaan tu..rindu jer jijah pergi la sabah. boleh honeymoon sekali.ehehe

    ReplyDelete
  18. Jijah, be strong eh.
    Pejam celik dh bulan 10. Kuat!

    ReplyDelete
  19. tq semua... atas doa kalian InsyaAllah jijah akan jadi lebih kuat :)

    ReplyDelete
  20. semoga jijah kuat dan bersabar dgn dugaan ini.mungkin ada rezeki lain yang ALLAH akan berikan

    ReplyDelete
  21. sabarlah ye jijah, doakan dia pergi dan balik dengan selamat :)

    ReplyDelete
  22. insyaAllah nanti jijah dh duk bersama, DIA akn kurniakan cahaya mata utk jijah... semua tu mmg ada hikmah kn..

    ReplyDelete
  23. pejam celik pejam celik tak lama lagi abislah tu..sabar ye jijah

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com