Akhirnya...Suami Posting Kota Kinabalu Sabah


Hari isnin yang monday blues.. hohoho.. apa tak nya hari ni suami jijah terbang ke Kota Kinabalu Sabah untuk memulakan tugas di sana setelah habis setahun sambung Diploma di Lumut.

Perasaan sedih yang amat menguasai diri. 
harapnya jijah mampu kuatkan semangat bila berjauhan..


suami di Terminal KLIA.


tadi flight suami jam 2 petang. sempat juga jijah jumpa suami di Terminal KLIA. 
rushing juga dari Port Dickson drive ke KLIA. penat.. tapi asalkan berbaloi dapat jumpa. 
lepas ni bulan 10 atau 11 baru suami balik sebab konvokensyen.
kalau tak balik nampaknya jijah kena lah ulang alik ke Sabah. huhuhu


mungkin ada sebab kenapa jijah belum di kurniakan rezeki.
harus mengerti sebab musabab yang Allah turunkan ini..
doakan jijah kuat semangat yer.. dan di kurniakan rezeki lepas ini :)





" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah ,
Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu .
Aku semakin mengerti,
‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..
tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

Amin~~


Previous
Next Post »

25 insan comel komen

Write insan comel komen
5/14/2012 3:23 PM delete

insyaALLAH jijah..sbr ea.. kuatkan smgt..pasti ada sbbnya..

Reply
avatar
fyna
AUTHOR
5/14/2012 3:36 PM delete

sabar ye dear jijah... hubby jijah pergi sebab bertugaskan...

Reply
avatar
Zaza Ridzlan
AUTHOR
5/14/2012 3:38 PM delete

sabar ye jijah, senyum slalu..jgn sdh2 =)

Reply
avatar
Cikpuan rara
AUTHOR
5/14/2012 3:41 PM delete

Ya Allah,sabar ya jijah.hope jijah sabar.ada bahagia di kemudian hari.

Reply
avatar
Cik Aien
AUTHOR
5/14/2012 3:43 PM delete

sabar yer syg..... hikmah semua tu.. sb tu blum di kurniakan rezeki sb korang nk berjauhan..insyallah bile dekat nty korg akn dikurniakan rezeki.. cepat2 tukar tau :)

Reply
avatar
Liya Laa
AUTHOR
5/14/2012 3:44 PM delete

Jauhnye bah.. Awak x mtk tukar posting sane ker? Uwaa.. merana kot pjj nie ;(

Reply
avatar
Arra Ahmad
AUTHOR
5/14/2012 3:47 PM delete

pernah lalui PJJ selama 4 tahun..you can do it!!!:)

Reply
avatar
AmoyCincai
AUTHOR
5/14/2012 3:49 PM delete

aka x ikut?? blh jumpa amoy..hhee

Reply
avatar
diana
AUTHOR
5/14/2012 4:06 PM delete

semoga jijah dapat menempuh nya dengan sabar..makin jauh makin sayang tau..
nanti jumpa pun malu2..
tu yang best tu..heheh

Reply
avatar
Myra Jay
AUTHOR
5/14/2012 4:21 PM delete

InsyaAllah mudah-mudahan ada rezeki buat Jijah ye..

Teruskan usaha tanpa jemu >> Mcm MJ dengan suami tetap berusaha walau dah cecah 2 thn lebih usia perkahwinan :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/14/2012 4:22 PM delete

hai jijah...dont know why selalu je lepak sini.selalu tengok je..tetbe arini nak mengomen..mgkn sbb bakal jd mothly wife mcm awk kot..takpe,mgkn ad rezeki untuk yg lain :) be strong ea!

Reply
avatar
5/14/2012 4:22 PM delete

hai kak jijah :) sy baru jumpe blog akak..excited nak baca bila tgk header suami akak navy..heee bf sy pun navy..baru 3 bulan keje kat lumut :) selamat berkenalan :)

Reply
avatar
5/14/2012 4:34 PM delete

sy baca banyak entry akak..heee excited je..wahh nurse $ navy..heee samalah kita.. tapi sy belum qualified lagi..tgh tgu bulan depan nak LJM..

Reply
avatar
::Aja::
AUTHOR
5/14/2012 4:49 PM delete

jijah..mintak la posting kat sana..sure boleh punye!!!!navy sure lama kalo g sabh sarawak ni

Reply
avatar
Ira Nira
AUTHOR
5/14/2012 4:50 PM delete

smalaa cam nira...mmg mula2 trasa sgt kkurangan bila dia xda tp lama2 ok dh..kjauhan mgeratkan lg phbugan...=)

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
5/14/2012 6:38 PM delete

Semoga sentiasa sabar & tabah :)

Reply
avatar
5/14/2012 6:56 PM delete

sabar ye jijah.dugaan tu..rindu jer jijah pergi la sabah. boleh honeymoon sekali.ehehe

Reply
avatar
Miss Ika
AUTHOR
5/14/2012 8:40 PM delete

Jijah, be strong eh.
Pejam celik dh bulan 10. Kuat!

Reply
avatar
ziezah
AUTHOR
5/15/2012 2:17 AM delete

tq semua... atas doa kalian InsyaAllah jijah akan jadi lebih kuat :)

Reply
avatar
Edura Hanum
AUTHOR
5/15/2012 8:27 AM delete

semoga jijah kuat dan bersabar dgn dugaan ini.mungkin ada rezeki lain yang ALLAH akan berikan

Reply
avatar
afzalsukasuki
AUTHOR
5/15/2012 8:35 AM delete

sabarlah ye jijah, doakan dia pergi dan balik dengan selamat :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/15/2012 9:27 AM delete

insyaAllah nanti jijah dh duk bersama, DIA akn kurniakan cahaya mata utk jijah... semua tu mmg ada hikmah kn..

Reply
avatar
5/16/2012 5:00 PM delete

pejam celik pejam celik tak lama lagi abislah tu..sabar ye jijah

Reply
avatar
ziezah
AUTHOR
5/16/2012 5:16 PM delete

@Azhafizah[フィザ] InsyaAllah.. jijah cuba :)

Reply
avatar