Kelebihan Berselawat

3:00:00 PM 19 Comments A+ a-





Rasullulah SAW bersabda, yang bermaksud:
"Sesungguhnya yang membacakan satu selawat kepadaku, nescaya Allah akan berselawat padanya sebanyak sepuluh kali, 
di hapuskan daripadanya sepuluh kesalahan dan di angkat pangkatnya sepuluh darjat".
(Riwayat Ibn Abi Syaibah)




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

19 insan comel komen

Write insan comel komen
eima
AUTHOR
7/05/2012 8:36 AM delete

subhanallah hebatnye nikmat2 selawat ni ... insyaallah akan cuba amal

Reply
avatar
eima
AUTHOR
7/05/2012 8:36 AM delete

subhanallah hebatnye nikmat2 selawat ni ... insyaallah akan cuba amal

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
7/05/2012 10:04 AM delete

jijah..thankz for ur sharing. Memang banyak manfaatkan kalo berselawat nih.

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
7/05/2012 1:30 PM delete

Allah maha pemurahkan jijah.. dengan berselawat pun dia mampu beri pahala dan ganjaran yang banyak.. SubhanAllah..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
7/05/2012 1:34 PM delete

sebagai satu perkongsian dan jugak peringatan.. =)

Reply
avatar
7/05/2012 2:27 PM delete

SENANG JE BACA SELAWAT, BYK GANJARANNYA...RUGI KALAU TAK BERSELAWAT

Reply
avatar
7/05/2012 3:15 PM delete

jom amalkan selawat.. sambil bloging pun leh selawat taw :D

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
7/05/2012 3:35 PM delete

thanks jijah sebab kongsikan ilmu yg bermanfaat ni..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
7/05/2012 5:10 PM delete

Alhamdulillah,banyak kelebihan selawat ni...

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
7/05/2012 8:31 PM delete

insyaAllah. tq share kak jijah :)

Reply
avatar
MyMy
AUTHOR
7/06/2012 2:31 AM delete

kadang2 bila takda buat apa2 kerja or tgh buat kerja, mesti baca zikir or selawat.. sama ada dlm ati or tak hehe

Reply
avatar
7/06/2012 4:35 AM delete

nice sharing.. selamat beramal ^^

Reply
avatar
Nasuha
AUTHOR
7/06/2012 12:10 PM delete

Assalamualaikum. info yang berguna untk sy.

Reply
avatar
7/07/2012 2:03 PM delete

Mari sama sama kita amalkan.banyak kelebihan yang kita dapat.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/07/2012 11:07 PM delete

InsyaAllah pahala akan menanti kita yg membaca selawat ni..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
7/08/2012 2:44 PM delete

a'aa selawat mmg byk kebaikn dia.. lgpun xsusah utk kita lakukannya kn....

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/08/2012 6:18 PM delete

@IntaNBerliaN betul tu sis.. nak dan taknak berselawat je kan..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!