Tazkirah Jumaat Part 23

12:30:00 PM 24 Comments A+ a-






Tahu tak mengapa ALLAH menciptakan kita dengan segala kekurangan yang kita ada?

Kerana, akan ada saatnya nanti Allah akan menyempurnakan kekurangan itu dengan hadirnya seseorang yang memiliki apa yang tidak kita miliki…
Seseorang yang mampu menerima kekurangan kita adalah orang yang mampu menutupi kekurangan itu dengan apa yang dia miliki…

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

24 insan comel komen

Write insan comel komen
MyMy
AUTHOR
7/13/2012 8:33 AM delete

adakalanya menjadi kekurangan itu sudah cukup sempurna buat seseorang kerana dia lah yang bakal melengkapkan kesempurnaan tersebut kan kak jijah :)

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
7/13/2012 9:00 AM delete

betul jiejah..kite mnjd sempurna setelah psgan sejati hadir mlgkapi kkurgan yg ade..saling lgkap mlgkapi ;)

Reply
avatar
Bazilah (^0^)
AUTHOR
7/13/2012 10:23 AM delete

saling melengkapi :)

Reply
avatar
7/13/2012 10:40 AM delete

so sweet, well said...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/13/2012 1:21 PM delete

@MyMyakak setuju sgt kata2 dian..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/13/2012 1:22 PM delete

@shida'R tu sebab kita hidup berpasangan saling melengkapi antara satu sama lain :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
7/13/2012 2:02 PM delete

saling lengkap melengkapi...setiap org ada kekurangan..tp hadirnya insan lain,pasti blh menutup kekurangan itu..same jgk dlm berkawan..lengkap-melengkapi dgn adanya give and take :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/13/2012 2:46 PM delete

@ayutyup betul tu..kita hidup di dunia ni untuk berkawan.. setiap org ada kelebihan dan kekurangan!

Reply
avatar
7/13/2012 2:59 PM delete

setiap pasangan saling melengkapi..kan ^_^

Reply
avatar
pena rozie
AUTHOR
7/13/2012 3:11 PM delete

Memang betul... setiap org ade kelebihan dan kekurangan so kite kene terima la...

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
7/13/2012 3:19 PM delete

saling melengkapi.. adakalanya kekurangan itu menjadi kelebihan pada kita, kita je tidak menyedarinya :)

Reply
avatar
Nurlyla
AUTHOR
7/13/2012 3:38 PM delete

we know that 'nobody' perfect.. but people are 'nobody'.. hehe, saja mencarut..

doakan jijah pregnant :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
7/13/2012 11:20 PM delete

saling melengkapi...

Reply
avatar
7/14/2012 12:52 AM delete

awwww

ni tak sabar nak kawen ni. *tiba2 :p

Reply
avatar
7/14/2012 8:29 AM delete

Sentiasa cuba menjadi sempurna dimata sidia...Bila tiba saat diujiNya tersedar tiada yang sempurna dan saat dia menerima seikhlasnya ketidak sempurnaan itu..kita tau, dia lah pelengkap ketidak sempurnaan itu..

Reply
avatar
E'in
AUTHOR
7/14/2012 11:37 AM delete

suke ayat tu.. :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
7/16/2012 2:46 PM delete

yap.. betoi tu..!! :-)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!